Huawei rusza z kampaniami promującymi wiele nowych produktów w trzech kategoriach równocześnie
Lipiec to nadzwyczaj aktywny okres w działaniach dla Huawei CBG Polska. Marka realizuje kampanie marketingowe wspierające wizerunkowo i sprzedażowo nowe urządzenia w trzech kategoriach produktowych: laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodowe. Działania te podkreślają leżące w DNA marki skupienie się na użytkowniku i jego potrzebach. Kampanie odbywają się równolegle z premierami dziewięciu nowych urządzeń Huawei.
– W Huawei nieustannie przyglądamy się potrzebom konsumentów, a nasza oferta zawiera naprawdę dużo produktów i rozwiązań przeznaczonych dla szerokiego grona odbiorców. W trzech trwających równolegle kampaniach prezentujemy kluczowe przewagi i praktyczne, konsumenckie korzyści wynikające z korzystania z naszych nowych urządzeń. Polska niezmiennie znajduje się w centrum uwagi firmy Huawei, a w planach na rok 2022 mamy szereg ciekawych działań komunikacyjnych – mówi Dorota Haller, Dyrektorka Marketingu Huawei CBG Polska, VP Marketing, Huawei CBG CEE.
Najszerzej zakrojoną z prowadzonych w lipcu akcji jest rozpoczęta 10 lipca, wysokozasięgowa kampania, która potrwa do końca sierpnia. Ma ona na celu zwiększyć świadomość Polek i Polaków na temat nowych laptopów, a jej głównym bohaterem jest model Huawei MateBook D 16. Głównym nośnikiem w kampanii jest ogólnopolska reklama telewizyjna, która potrwa pięć tygodni, a jej uzupełnieniem są nośniki outdoorowe. Kampanię uzupełniają działania z influencerami marki, na czele z Anną Markowską, jak również szereg działań digitalowych i social mediowych, które dodatkowo wspierają również model Huawei MateBook 16s.
Kolejną realizowaną w tym czasie kampanią są działania promujące ultranowoczesne słuchawki Huawei FreeBuds Pro 2. Ten niezwykle designerski i zaawansowany technicznie produkt, będący uzupełnieniem stylu użytkownika, wspierany jest kampanią o charakterze 180 stopni, obejmującą szeroki zakres działań reklamowych w Internecie oraz działań PR-owych. Wsparciem dla niestandardowego podejścia do promowania produktu, dla którego duże znaczenie ma indywidualne odczucie użytkownika oraz związane z nim emocje, był angażujący konkurs, w ramach którego fani marki dzielili się w mediach społecznościowych sposobami na uwolnienie swojego rytmu.
Trzecia z realizowanych obecnie przez Huawei CBG w Polsce kampanii ma za zadanie wesprzeć wprowadzenie na lokalny rynek smartfonów z popularnej serii „nova”. Smartfony te odpowiadają na potrzebę zakupu nowoczesnych urządzeń charakteryzujących się wysoką użytecznością w rozsądnej cenie, którą jasno widać w wynikach przeprowadzonych przez Huawei badań1. Wynika z nich, że niemal 2/3 Polek i Polaków (64 proc.) wymienia swój telefon dopiero wtedy, gdy jest to naprawdę konieczne, a ponadto potrzebują urządzeń cechujących się pojemnymi i wydajnym bateriami oraz dużymi i praktycznymi ekranami. Kampania dla smartfonów Huawei nova Y70 oraz Huawei nova Y90 obejmuje szeroko zakrojone działania PR oparte na badaniu konsumenckim, a ponadto działania w kanałach digital oraz w mediach społecznościowych.
W przypadku każdego z promowanych produktów marka reklamuje dodatkowe zniżki i oferty promocyjne we własnym sklepie Huawei.pl, jak i u partnerów biznesowych Huawei. Warto dodać, że partnerzy również aktywnie włączają się w działania promujące nowości Huawei.