#DUMNIZUŚMIECHU trafia na ekrany kin (wideo)
Wiodąca sieć specjalistycznych klinik enel-med stomatologia w swojej pierwszej w historii kampanii kinowej zachęca Polaków do tego, żeby z uśmiechu zrobili swoją supermoc. Kampania #DUMNIZUŚMIECHU ukaże się na ekranach w ponad 20 kinach sieci Cinema City oraz IMAX w całej Polsce.
Marka enel-med stomatologia od blisko 30 lat dba o uśmiechy Polaków. Najnowszy spot kinowy zwraca uwagę na to, jak wielki wpływ na nasze codzienne życie i postrzeganie siebie oraz innych mają piękne i zdrowe zęby. Formuła sondy pozwala zderzyć ze sobą punkty widzenia osób z różnych grup wiekowych, a wypowiedzi bohaterów spotu razem tworzą pełen dobrej energii kolaż, który pokazuje, jakie znaczenie przypisujemy uśmiechowi w naszym życiu.
– Nasz krótki film to historia o uśmiechu i jego mocy, o której w codziennym zabieganiu często zdarza nam się zapomnieć. W naszej firmie od dekad dbamy o zdrowie zarówno dzieci, jak i dorosłych, mamy też specjalną ofertę dla seniorów. Każdy z nas w każdym wieku zasługuje na to, żeby mieć piękny i zdrowy uśmiech, a naszą rolą jest odpowiedzieć na potrzeby pacjentów w taki sposób, aby mogli być z niego dumni i uśmiechać się bez ograniczeń –podkreślaEwelina Sidorkiewicz, marketing menedżer enel-med stomatologia.
– Uśmiech? W nowym spocie nie tylko o nim mówimy, ale staramy się też wywołać go na twarzach odbiorców… Dzielimy się nim, bo to cenny skarb, który dodaje pewności siebie, potrafi redukować stres i zarażać optymizmem. Nasza kampania to zachęta do odkrywania mocy uśmiechów, aby były one zawsze piękne i zdrowe – przypominamy o regularnych wizytach w gabinetach stomatologicznych – mówi Krzysztof Łazowski, GPD Agency.
Hasło kampanii #DUMNIZUŚMIECHU w przyjazny i lekki sposób promuje niezwykle istotny społecznie temat, jakim jest regularne korzystanie z pomocy stomatologicznej. Jak dowodzi Najnowszy Narodowy Test Zdrowia Polaków z 2022 roku zaledwie 37 proc. badanych odbyło konsultację dentystyczną w ciągu ostatniego pół roku. Społecznościowy charakter hasła przewodniego i całej akcji ma jednoczyć wokół wspólnej idei osoby uśmiechnięte, czerpiące radość z życia, świadome znaczenia opieki stomatologicznej i dumne ze swojej supermocy: uśmiechu.
Za strategię, koncepcję kreatywną, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada GPD Agency. Produkcją spotu zajęło się GPD Film Studio. Działania PR prowadzi agencja MSL. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Kampania potrwa do końca 2022 roku i jest realizowana w OOH, prasie codziennej i branżowej. Spot będzie można zobaczyć w kinach od 30 września do 27 października. Materiał będzie również dostępny na kanale You Tube Centrum Medyczne ENEL-MED pod linkiem https://youtu.be/w1pQJN34qio oraz w dedykowanych social mediach.
O enel-med:
Centrum Medyczne ENEL- MED S.A. istnieje od 1993 roku. Jest największą firmą z branży medycznej z polskim kapitałem. Od 2011 roku jest spółką notowaną na giełdzie papierów wartościowych. W portfolio Grupy Kapitałowej ENEL-MED znajdują się: sieć wielospecjalistycznych oddziałów (www.enel.pl), sieć stomatologiczna enel-med stomatologia (www.stomatologia.enel.pl), klinika medycyny estetycznej ESTELL (www.estell.pl), kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport (www.enelsport.pl) oraz marka enel-senior (ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja).
Sieć enel-med tworzą: 31 wielospecjalistycznych oddziałów własnych, 5 przychodni przyzakładowych, 21 klinik enel-med stomatologia, szpital Centrum w Warszawie, 3 kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport, klinika medycyny estetycznej ESTELL, ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja oraz 1600 placówek partnerskich.
enel-med to marka z 29 letnim doświadczeniem w opiece medycznej. Świadczymy pełen wachlarz usług, prowadząc pacjenta od konsultacji, przez diagnostykę, hospitalizację, operację, aż po rehabilitację – czyli cały zamknięty cykl leczenia. Nasz profesjonalizm pacjenci docenili przyznając po raz kolejny Gwiazdę Jakości Obsługi (2021). Na wysoką jakość świadczeń składa się wybitna kadra specjalistów i najwyższej jakości sprzęt. Stawiamy na nowe technologie, dostrzegając znaczący potencjał w telemedycynie. Stale rozwijamy naszą aplikację mobilną oraz usługę konsultacji medycznych w formie e-wizyt.
W swojej ofercie posiadamy usługi dla pacjentów indywidualnych, w formie pakietów medycznych lub jednorazowo płatnych oraz dla klientów korporacyjnych, w formie abonamentowej opieki medycznej.
Wiemy jak ważni w rozwoju firmy są jej pracownicy. Dlatego stworzyliśmy program umożliwiający pracodawcy utrzymanie personelu w dobrej kondycji zdrowotnej. Dzięki szerokiemu wachlarzowi usług możemy dopasować ofertę do potrzeb każdego klienta.
Więcej informacji na www.enel.pl.