Współpraca Grupy Polsat Plus i Mastercard OFF CAMERA
Grupa Polsat Plus to nowy patron medialny cenionego festiwalu filmowego. Mastercard OFF CAMERA to jedno z najważniejszych wydarzeń związanych z kinem niezależnym w naszej części Europy. Dzięki nawiązaniu tej prestiżowej współpracy od 16. edycji festiwalu, materiały na jego temat, wywiady z aktorkami, aktorami i twórcami z całego świata będą pojawiać się w kanałach i serwisach Grupy Polsat Plus.
90 tytułów i ponad 200 seansów
16. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA zaplanowana została od 27 kwietnia do 8 maja. Do Krakowa ponownie zjeżdżają największe gwiazdy kina niezależnego oraz cenieni twórcy i twórczynie z całego świata. W czasie dziesięciu dni pokazywanych jest ponad 90 tytułów podczas blisko 200 seansów – zarówno w kinach studyjnych i niesieciowych, jak i w plenerze m.in. na miejskich placach, a także w przestrzeniach Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. W programie także projekcje najlepszych seriali oraz pokazy specjalne.
Najwyższy standard współpracy
– Nasz Festiwal to wielkie święto dla branży filmowej i miłośników dobrego kina, które traktuje o ważnych i społecznie aktualnych tematach. Dlatego zależy nam, aby informacje nie tylko o samym festiwalu, ale poruszanych przez nas tematach trafiały do jak najszerszego grona odbiorców – mówi Szymon Miszczak, Dyrektor Mastercard OFF CAMERA. – Współpraca z mediami patronackimi to dla nas priorytet i działamy zgodnie z najlepszymi światowymi standardami. Fakt, że do grona naszych medialnych przyjaciół dołącza Grupa Polsat Plus, daje nam możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców, na czym niezwykle nam zależy. Zróżnicowane portfolio marek Polsat i Interia jest naprawdę imponujące – dodaje.
Laury dla najlepszych
W czasie Festiwalu poza seansami i rozmowami profesjonalistów z branży filmowej w ramach sekcji PRO INDUSTRY by Digital Domain przyznawane są także nagrody: Krakowska Nagroda Filmowa Andrzeja Wajdy w Konkursie Głównym „Wytyczanie Drogi” (25 000 dolarów), Nagroda Dominiki Kulczyk & dFlights w Konkursie Polskich Filmów Fabularnych (100 000 złotych), a także nagrody dla Najlepszej Aktorki, Najlepszego Aktora, Mastercard Rising Star, Nagroda Publiczności oraz nowe wyróżnienie dla wybitnych i odważnych kobiet świata filmu – Nagroda Female Voice (50 000 złotych, ufundowana przez Bank BNP Paribas i Mastercard).
Część strategii rozwoju
– Współpraca przy Międzynarodowym Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF Camera wpisuje się w strategię rozwoju marek Grupy Polsat Plus. Festiwal stanowi idealną przestrzeń dla prezentacji jakościowego, multimedialnego kontentu, którego twórcą jest Telewizja Polsat, serwis streamingowy Polsat Box Go i portal Interia. Dzięki obecności na festiwalu mamy też możliwość zrealizowania wielu ekskluzywnych materiałów z udziałem wybitnych twórców kina. Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że znaleźliśmy się w gronie partnerów Mastercard OFF Camera jako patron medialny – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Członek Zarządu Telewizji Polsat, Dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Polsat Plus.
Ekskluzywne materiały
Co istotne, Mastercard OFF CAMERA niezwykle skrupulatnie podchodzi do wyboru swoich patronów medialnych. – Każdy z naszych patronów otrzymuję tak zwany exclusive w danej kategorii w zależności od kanału dystrybucji oraz cyklu wydawniczego. Portal Interia.pl jest naszym wyłącznym portalem horyzontalnym, zaś Polsat wyłącznym partnerem telewizyjnym – tłumaczy Michał Zalewski, rzecznik Festiwalu. – Jesteśmy wydarzeniem niezwykle atrakcyjnym wizualnie oraz programowo – jako festiwal filmowy dostarczamy naszym patronom nie tylko najlepszych twórców z całego świata, z którymi mogą przeprowadzić wywiady, lecz także materiały wideo i foto najwyższej jakości, dlatego nasza współpraca z mediami zawsze układa się wzorowo – i nie są to moje słowa. To opinie naszych dotychczasowych partnerów – podkreśla.
Dobre kino przyciąga
Co roku na Festiwal akredytuje się blisko 150 dziennikarzy oraz innych przedstawicieli świata mediów. W gronie patronów medialnych tegorocznej edycji znalazły się: Polsat, Interia, RMF FM, RMF Classic, Twój Styl, PANI, Viva!, Newsweek, Wyborcza.pl, Rzeczpospolita i rp.pl oraz Filmweb.
Szczegółowe informacje na temat Mastercard OFF CAMERA są dostępne na stronie festiwalu offcamera.pl.