Roczna subskrypcja „Wyborczej” z BLIKIEM – taniej, łatwiej i wygodniej
W ramach współpracy z systemem płatności mobilnych BLIK zespół „Gazety Wyborczej” przygotował dla odbiorców nową ofertę prenumeraty cyfrowej. Czytelnicy i czytelniczki korzystający z płatności BLIK mogą cieszyć się rocznym dostępem do Pakietu Premium Wyborczej w atrakcyjnej cenie 189 zł. Oferta skierowana jest do nowych czytelników.
W ramach oferty „Wyborczej” i BLIKA czytelnicy i czytelniczki, którzy dokonają płatności za pomocą BLIKA, otrzymają roczną subskrypcję Premium Wyborcza.pl w cenie 189 zł. Regularna cena pakietu rocznego to 432 zł. Oferta skierowana jest do nowych użytkowników, którzy chcieliby rozpocząć korzystanie z wartościowych treści oferowanych przez „Gazetę Wyborczą” i cieszyć się nimi przez cały rok.
Pakiet Premium Wyborczej umożliwia m.in. korzystanie z treści Wyborcza.pl i Wyborcza.biz, dostęp do opinii eksperckich i odredakcyjnych z możliwością komentowania tekstów, do wiadomości z ponad 30 serwisów lokalnych, a także do treści najlepszych w Polsce magazynów dla kobiet spod znaku „Wysokich Obcasów”. Oferta Premium Wyborcza to także teksty partnerów dziennika: “The New York Times”, “El Pais”, “La Repubblica”, “Tribune de Geneve”, “Le Soir”, “Le Figaro”, “Die Welt”, “Tages-Anzeiger”, a wszystko to dostępne na Wyborcza.pl lub poprzez aplikację na smartfony i tablety.
Promocyjna oferta przy płatności BLIK jest dostępna tylko do 31 lipca br. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.wyborcza.pl/blikiem
„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce. To codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad.
Wyborcza.pl to serwis prezentujący treści przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej” – teksty, materiały wideo, podcasty, reportaże multimedialne. Są one także dostępne w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Na koniec marca 2023 r. społeczność subskrybująca cyfrowe wydanie „Gazety Wyborczej” liczyła 300 tys.
Więcej informacji o redakcji – Wyborcza.pl/multimedia/o-nas/