T-Mobile już po raz 10. nagrodzony „Gwiazdą Jakości Obsługi”
W T-Mobile chcemy, by klienci byli z nami BARDZIEJ – aby codziennie towarzyszyły im oferowane przez nas najlepsze doświadczenia, najlepsza jakość i szybkość usług oraz jasne, zrozumiałe oferty i produkty. I udaje się to już od lat! Właśnie po raz 10. zostaliśmy nagrodzeni tytułem „Gwiazdy Jakości Obsługi”, przyznawanym sprawdzonym i rekomendowanym markom działającym według najwyższych standardów jakości. Co cieszy najbardziej – przyznawanym przez samych klientów, ponieważ to ich głosy i opinie o markach są decydujące!
W T-Mobile postawiliśmy sobie ważny cel: chcemy łączyć naszych klientów z całym ich światem. A to oznacza nie tylko opracowanie technologii, które towarzyszą im każdego dnia i w każdej sytuacji. To przede wszystkim tworzenie i budowanie najlepszych doświadczeń, które oferujemy na każdym kroku – takich, które sprawiają, że w naszej sieci klienci czują się po prostu wyjątkowo. Z tego powodu wprowadziliśmy m.in. angażujący klientów program Magenta Moments, w ramach którego użytkownicy T-Mobile mogą korzystać z promocji i zniżek u naszych partnerów – i to nie tylko w Polsce, ale również w całej Europie Ważnym krokiem było także zdobycie certyfikatu OK Senior, będący potwierdzeniem naszej otwartości na wszystkie grupy klienckie, a w tym przypadku – dostosowania naszej infolinii do potrzeb seniorów. Nie spoczywamy jednak na laurach, cały czas działając, by doskonalić nasze standardy obsługi. Dla nas każdy głos klienta jest ważny i bierzemy go pod uwagę na wszystkich etapach, od budowy produktów, przez procesy zakupowe, aż po te reklamacyjne. Taka klientocentryczna postawa przynosi efekty, a jednym z nich jest przyznany bazie opinii klientów tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”.
Jakość BARDZIEJ
Wyróżnienie trafia do firm, które w biznesie zachowują bezcenne wartości, takie jak jakość, solidność, zaufanie i przyjazność. Wyłonienie laureatów poprzedza badanie opinii konsumentów, które następnie jest pogłębione poprzez badanie CAWI, sprawdzające nie tylko jakość obsługi, lecz także prawdopodobieństwo rekomendacji firmy. W tej dziedzinie jako T-Mobile pozostajemy czołowym rynkowym graczem od lat, co potwierdzają kolejne edycje konkursu.
W T-Mobile pamiętamy o różnorodności potrzeb klientów i ich zwyczajów. Dlatego działamy wielokanałowo, zapewniając użytkownikom wybór – od rozwiązań takich jak aplikacja czy czat, przez rozmowę telefoniczną, aż po wizytę w salonie. Istotą jest tu zagwarantowanie spójności i najlepszej jakości obsługi klienta w każdym z tych kanałów – komentuje Iwona Bogdanov, dyrektorka Departamentu ds. Obsługi Klienta w T-Mobile.
Odpowiedzialność firmy nie kończy się na poprawnie przeprowadzonym procesie sprzedaży. Dopiero się na nim zaczyna! Żyjemy w szybko zmieniającym się świecie, w którym ewoluują również oczekiwania naszych klientów. Zależy nam, by sprostać im na każdym poziomie: od oferowanych technologii po indywidualne podejście, przejawiające się m.in. w wielokanałowej obsłudze. I to działa – T-Mobile od dwóch lat nieprzerwanie notuje dodatni bilans przenoszonych numerów, z roku na rok wzrasta także liczba osób korzystających z usług naszej sieci – mówi Piotr Walczak, dyrektor Departamentu Sprzedaży w T-Mobile.
Pędzi nowe – i w nowej jakości
Transformacja technologiczna pędzi i zmienia nasze otoczenie każdego dnia. Intensywny rozwój AI czy Internetu Rzeczy wspiera rosnąca w siłę sieć 5G, która w T-Mobile w 2024 roku przyspieszyła, tworząc nową jakość 5G BARDZIEJ i przekraczając barierę 1 Gb/s., dotąd zarezerwowaną dla rozwiązań światłowodowych. Kolejne limity dotyczące funkcjonowania technologii tracą na aktualności. Tworzenie nowych standardów jakości, uwzględniających rozwijające się dopiero, innowacyjne rozwiązania, daje zaś praktycznie nieograniczone możliwości. A my w T-Mobile nie zatrzymujemy się i idziemy cały czas po więcej – wszystko po to, aby dostarczyć naszym klientom najwyższy poziom satysfakcji i zdobyć ich serca.
foto. T-Mobile Polska