BadaniaInternet & Gry - Reklama

Ponad 7000 użytkowników Przeglądu Sportowego Onet wypełniło Narodowy Test Kibica

Dokładnie 7200 czytelników Przeglądu Sportowego Onet wypełniło ankietę w ramach Narodowego Testu Kibica. Przez dwa miesiące, na stronie kibice.onet.pl, każdy internauta mógł wypełnić test, dzięki któremu dowiadywał się jaki typ kibicowania jest mu najbliższy.

 

Narodowy Test Kibica to część większego projektu prowadzonego przez serwis Przegląd Sportowy Onet, który jest poświęcony polskim kibicom. W czerwcu br. serwis sportowy Przegląd Sportowy Onet opublikował raport Moce Kibiców. Raport został przygotowany wspólnie z Agencją ARC Rynek i Opinia, która przeprowadziła badanie na reprezentatywnej próbie 999 Polaków powyżej 16. roku życia, którzy kibicują przynajmniej od czasu do czasu.

Z badania wynikło m.in., że jesteśmy “sportowym” krajem, bo aż 93 procent Polaków w wieku 16-65 lat kibicuje przynajmniej okazjonalnie. A nawet jeśli na co dzień nie interesuje się sportem, to traktuje to jako rozrywkę towarzyską i najchętniej wspiera występy Polaków.

W badaniu wyróżnione zostało pięć archetypów kibiców, w zależności od ich podejścia do kibicowania i zainteresowań: Zgrani w Składzie, ​Niedzielni Kibice, Komentatorzy Sportu, Biało – Czerwoni, Stadionowi Pielgrzymi. Więcej szczegółów na temat raportu wraz z możliwością jego pobrania: https://przegladsportowy.onet.pl/inne-sporty/zbadalismy-polakow-wyniki-mocy-kibicow-zaskakuja/xxmr80v

Od sierpnia na stronie kibice.onet.pl, każdy internauta mógł wypełnić test, dzięki któremu dowiadywał się jaki typ kibicowania jest mu najbliższy. Po przeanalizowaniu wyników nie zabrakło zaskoczeń. Typy kibiców w Narodowym Teście Kibica rozłożyły się inaczej niż w próbie na całej populacji. W pierwszym badaniu najliczniejszą grupą (31%) byli “Niedzielni Kibice”. Natomiast w naszym teście spadli oni na przedostanie miejsce (7%) i wyprzedzają tylko “Biało-Czerwonych” (5%). Najwięcej zyskali za to “Komentatorzy Sportu”, którzy na próbie populacyjnej stanowili 20% respondentów. W Narodowym Teście Kibiców było ich już jednak aż 60%.

Więcej szczegółów na temat wyników Narodowego Testu Kibiców można przeczytać tutaj: https://przegladsportowy.onet.pl/inne-sporty/wyniki-narodowego-testu-kibicow-co-odkrylismy/epmhwpx

Partnerem Narodowego Testu Kibiców i raportu Moce Kibiców jest marka Rexona.

foto,źródło. Ringier Axel Springer Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *