"Sklepowe Rewolucje" – nowy program w Zoom TV
Shop Doctor rusza w Polskę, by wskrzeszać sklepy i leczyć dusze ich właścicieli. „Sklepowe rewolucje” to pierwszy program telewizyjny, w którym „lekarz sklepów” ratuje polskie biznesy i doradza ich właścicielom. W 13-odcinkowym sezonie przemierzy cały kraj, lecząc najcięższe przypadki.
Jak pomóc piekarni z Kujawsko-Pomorskiego? Czy właściciele odzieżowego butiku wyjdą wreszcie na prostą? W nowym programie Zoom TV dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor, spieszy z pomocą potrzebującym właścicielom sklepów. Przeprowadzi metamorfozę, której celem są wyższe przychody, poprawienie komfortu pracy… oraz mniej stresu dla szefów. Oni mają produkt, który chcą sprzedać, a dr Marek Borowiński posiada wiedzę, jak go wyeksponować, żeby zasłużył na uwagę klientów. Podczas audytu Shop Doctor przyjrzy się każdemu miejscu z perspektywy klienta i sprawdzi, czy najważniejsze punkty sklepu są dobrze skomunikowane. Co ważne, nie tylko wnętrze znajdzie się na celowniku prowadzącego – równie duże znaczenie dla sukcesu sklepu ma to, jak współgra z otoczeniem i czy odpowiada na potrzeby potencjalnych klientów. Po analizie i wymianie argumentów z właścicielami biznesu Shop Doctor będzie szukał najlepszych rozwiązań dla konkretnego przypadku. Po wdrożeniu wszystkich zaleceń pozostaje wielki finał misji: ponowne otwarcie sklepu, który nie tylko dobrze wygląda, ale przede wszystkim więcej sprzedaje.
Premierowy odcinek zostanie wyemitowany jesienią tego roku w naziemnym kanale Zoom TV. W programie zobaczymy, z jakimi problemami borykają się właściciele mniejszych, rodzinnych biznesów. Sprawdzimy, co ordynuje „lekarz sklepów” i jak na leczenie reagują jego „pacjenci” oraz ich najbliższe otoczenie.
Wciąż można wziąć udział w programie! Zgłoszenia można wysyłać na adres mailowy redakcja@sklepowerewolucje.shop, www.sklepowerewolucje.shop do 15 czerwca. – Z niecierpliwością wyczekuję nagrań i spotkania z uczestnikami – mówi dr Marek Borowiński, pomysłodawca programu „Sklepowe Rewolucje”. – Audytem sklepów zajmuję się od kilkunastu lat, ale każdy sklep, każdy właściciel, każdy klient jest trochę inny, więc zawsze będzie to fascynujące wyzwanie!
Dr Marek Borowiński to specjalista w dziedzinie Visual Merchandisingu, znający tajniki sposobów prezentacji produktu i tworzenia atmosfery miejsca sprzedaży, mające na celu zachęcenie konsumentów do zakupu. Pod swoją opieką ma sklepy w całej Polsce. Od dużych sieci handlowych, salonów wnętrzarskich, przez sklepy spożywcze, aż po rodzinne firmy piekarniczo-cukiernicze. Jest doktorem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.