Agnieszka Siuzdak dyrektorem ds. wzrostu biznesu contentowego w Gazeta.pl
1 czerwca br. Agnieszka Siuzdak objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. wzrostu biznesu contentowego w portalu Gazeta.pl. Odpowiada za wszystkie działania, których celem jest zwiększenie oglądalności oraz przychodów serwisów Gazeta.pl – m.in. z reklamy programatycznej i działań e-commerce, a także projektów redakcyjnych.
Jako dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego portalu Agnieszka Siuzdak odpowiada również za dział marketingu oraz serwisy rozrywkowe Gazeta.pl (m.in. Quizy.Gazeta.pl).
– Dyrektor ds. wzrostu contentowego skupi odpowiedzialność za wzrost oglądalności i przychodów Gazeta.pl oraz będzie miała całościowe spojrzenie na monetyzację naszych projektów. Powierzamy to ważne zadanie w najlepsze ręce – jestem przekonany, że energia, skuteczność i świetne umiejętności menedżerskie Agnieszki Siuzdak pozwolą naszym serwisom i biznesom rosnąć w jeszcze szybszym tempie – mówi Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet w Agorze.
Agnieszka Siuzdak pracuje w Agorze od 2006 r. Zaczynała jako redaktor serwisu Wiadomosci.Gazeta.pl. Następnie była wydawcą Wiadomości na stronie głównej Gazeta.pl i w tej roli koordynowała m.in. obsługę redakcyjną wyborów parlamentarnych w 2011 r. Od 2012 r. zarządzała newsroomem Gazeta.pl, a od października 2013 r. sprawowała funkcję dyrektor serwisów informacyjnych. W ramach swoich obowiązków zarządzała zespołami serwisów informacyjnych, współtworzyła nowe produkty rozrywkowe, takie jak Quizy.Gazeta.pl, i zajmowała się licznymi projektami rozwojowymi, m.in. związanymi z budową pozycji treści Gazeta.pl na Facebooku.