Acer utrzymuje wysoki poziom usług serwisowych
95% przeprowadzonych napraw gwarancyjnych zostało wykonanych w mniej niż 5 dni roboczych.
badanie serwisu przeprowadzone w maju 2017 roku pokazuje, że 95% napraw zostało
wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych,
w skali 1-100, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 89,2%,
AQT (średni czas oczekiwania na połączenie) wyniósł 0,59s.
Comiesięczne badanie opinii klientów serwisu Acer, które jest prowadzone przez zewnętrzną firmę, ma za zadanie monitorować poziom satysfakcji z wykonywanej usługi. Weryfikacji poddawane są takie elementy jak: czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Serwis pracuje szybko
W minionym miesiącu serwisanci firmy 95% napraw wykonali w czasie krótszym niż 5 dni roboczych. Dla przypomnienia, w kwietniu współczynnik ten wynosił 96%. Z usług serwisu zadowolonych było 89,2% klientów. W tej kategorii oceniano m.in. łatwość kontaktu, wiedzę oraz uprzejmość konsultanta, poziom usług kurierskich oraz samą jakość przeprowadzonej naprawy serwisowej.