UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom
UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce
UPC od lat inwestuje w rozwój sieci opartej na światłowodach. Dzięki temu może oferować internet najwyższej jakości i stale zwiększać jego szybkość. Tym razem UPC zdecydowało o ponad 2-krotnym przyspieszeniu internetu wszystkim klientom, którzy dotychczas korzystali z najniższych prędkości – otrzymali oni szybkość łącza do 60 Mb/s. Przy tej okazji UPC zachęca także klientów do bezpłatnej wymiany sprzętu.
– Program przyspieszenia internetu, to kolejny przykład zaangażowania UPC w zwiększanie wartości naszej oferty dla obecnych klientów. Na przełomie marca i kwietnia tego roku wszyscy użytkownicy naszej telewizji nowej generacji – Horizon – otrzymali dostęp do cieszącej się dziś ogromnym zainteresowaniem usługi Replay TV. W tym samym czasie podjęliśmy szereg działań, by zachęcić klientów do przejścia na platformę Horizon i każdego miesiąca widzimy wzrost zamówień. Dziś przyspieszamy naszym klientom prędkość internetu, by zapewnić im jeszcze lepszy dostęp do cyfrowej rozrywki – mówi Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.
UPC Polska, zgodnie ze swoją strategią biznesową, koncentruje się na ciągłym poszukiwaniu nowych rozwiązań oraz rozwijaniu oferty, by dostarczać klientom szeroki wybór najwyższej jakości usługi cyfrowych. Jednym z kluczowych elementów tej strategii są inwestycje w poszerzanie obecnej sieci i udostępnianie najwyższej jakości cyfrowych usług największej liczbie gospodarstw domowych.