Wrześniowe wydanie miesięcznika "Logo" ze specjalnym dodatkiem TVN Turbo dla fanów motoryzacji
We wrześniowym wydaniu miesięcznika “Logo”, które ukaże się już jutro – we wtorek, 29 sierpnia br., czytelnicy znajdą dodatkowe 32 strony poświęcone motoryzacji, które powstały we współpracy z kanałem TVN Turbo. W numerze pojawi się również inspirujący wywiad z najsłynniejszym Polakiem w NBA Marcinem Gortatem.
W wyjątkowym dodatku „Logo & TVN Turbo” prezenterzy programu „Automaniak” – Patryk Mikiciuk, Jarosław Maznas, Marcin Prokop i Rafał Jemielita – zaprezentują modę lat 90., a każdy z nich odpowie na pytania, m.in. o to, jaki był ich pierwszy samochód, czym jeździli w latach 90. i co uważają za największy obciach tamtego czasu. W dodatku pojawi się również rozmowa z „Fryzjerem”, współprowadzącym program „Złodzieje”, o tym, jak się kradnie auta, a Krzysztof Ruszała i Kamil Jaśkowski z „Absurdów drogowych” przedstawią siedem grzechów głównych polskich kierowców. Kuba Bielak z programu „Wypad z kraju” ostrzeże przed motoabsurdami drogowymi, które można napotkać za granicą, a Adam Kornacki z „Zakupu kontrolowanego” podpowie, na co warto zwrócić uwagę, kupując używane auta w poszczególnych segmentach.
Na okładce wydania pojawi się Marcin Gortat – wywiad z nim ukaże się jako część wyjątkowego raportu „Made in Poland”. Na aż dziewięciu stronach wydania jedyny Polak, który znalazł się w finałach rozgrywek amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA, opowiada m.in. o tym, dlaczego nigdy nie odpuszcza treningów, dlaczego zrezygnował z gry w polskiej kadrze i gdzie widzi siebie za 10 lat.
Przygotowany przez redakcję raport „Made in Poland” to historia polskich firm, marek i idei, które zawojowały świat.
Z wrześniowego numeru „Logo” czytelnicy dowiedzą się również, czym będziemy płacić w przyszłości, na czym polega tajski boks oraz jakie są najgłupsze zwyczaje korporacyjne. Redakcja podpowie, które słuchawki są najlepsze do biegania i jak ubierać się do biura, tak aby wyglądać elegancko i zgodnie z zasadami biurowego dress code’u.
Wrześniowe wydanie „Logo” pojawi się na rynku we wtorek, 29 sierpnia br. W numerze znajdzie się ponad 220 kuponów uprawniających do zniżek w sklepach stacjonarnych i internetowych w całej Polsce podczas wielkiego „Weekendu Zniżek” w dniach 15-17 września br.
Wydanie wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory), w kinach sieci Helios, w internecie (serwisy Gazeta.pl) i w telewizji (Planet+), a także autopromocja w internecie i w mediach społecznościowych. Za kreację kampanii odpowiada Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.