Listopadowe wydanie miesięcznika “Logo” rozpoczyna sezon narciarski
27 stron poświęconych białemu szaleństwu, w tym porady, jak rozpocząć jazdę na nartach, jak uprawiać freeride, jak się ubrać na stok i dlaczego Szwajcaria to najlepsze miejsce do szusowania – to wszystko znalazło się w listopadowym numerze “Logo”, które ukazało się na rynku dziś – w piątek, 27 października br. Na okładce pojawił się skoczek narciarski Piotr “Hehehe” Żyła.
W numerze czytelnicy znajdą też artykuły zebrane w cykl „Mafia”, m.in. wywiad z żoną gangstera „Słowika”, wszystko o antyharaczowym ruchu „Addiopizzo”, prezentację mafijnego stylu ubierania się oraz propozycje strojów rodem z Włoch. Ponadto redakcja podpowie, jak pisać grzeczne maile i czy blendery próżniowe są warte swojej ceny, a czytelnicy dowiedzą się, jak wygląda Rosja na siedem miesięcy przed mundialem i jak radzą sobie sportowcy po przejściach.
Listopadowe wydanie „Logo” wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory) i w prasie (czasopisma Agory). Za kreację kampanii odpowiada Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.