MediaWAŻNE

Fox Networks Group Europe & Africa uruchomi usługę National Geographic+

W pierwszych dniach grudnia br. przedstawiciele spółki FOX Networks Group (FNG) Europe & Africa ogłosili uruchomienie nowej nielinearnej usługi – pierwszego na rynku telewizyjnym serwisu popularnonaukowego na żądanie. Użytkownicy usługi National Geographic+, którą firmuje spółka FNG Europe & Africa, otrzymają wyłączny dostęp do bogatej biblioteki programowej National Geographic, w tym głośnych, dopracowanych wizualnie programów poświęconych nurtującym widzów tematom.
 
Głównymi atutami oferty programowej nowej usługi są wspaniała oprawa graficzna i zdjęcia godne najsłynniejszej marki programów popularnonaukowych świata oraz tematy wprowadzające widzów w konkretną problematykę w prosty sposób. Przestrzeń kosmiczna, Egipt, Kultury świata, Badania morskich głębin i Ludzkie ciało – to zaledwie kilka z wybranych bloków tematycznych, które będą dostępne po uruchomieniu serwisu w 2018 r. Usługa National Geographic+, której wyróżnikiem będzie innowacyjne podejście do selekcji treści, będzie reagować na  bieżące wydarzenia i przypominać widzom o przypadających rocznicach. Jej oferta programowa będzie się nieustannie zmieniać – nowe tematy będą pojawiać się co miesiąc, lub częściej, aby komentować międzynarodowe wydarzenia, co pozwoli widzom rozwijać ich pasje i zainteresowania.
Po nawiązaniu współpracy ze spółką „black”, oddziałem operatora telefonii komórkowej Cell C, operatorami YouSee i OTE Group, nadawcą COSMOTE TV, usługa National Geographic+ będzie dostępna w RPA, Danii i Grecji. Informacje o kolejnych umowach zostaną podane do wiadomości w 2018 r. Ważnymi elementami nowej oferty programowej będą krótkie formy dokumentalne, programy w jakości 4K oraz nowe produkcje fabularne, takie jak „Mars”, „Długa droga do domu” oraz serial „Geniusz” w reżyserii Rona Howarda z Geoffreyem Rushem w roli głównej (10 nominacji do nagród Emmy).
– Nasze usługi nielinearne są tworzone z myślą o konsumentach. Wielu widzów jest przyzwyczajonych do oglądania maratonów seriali fabularnych, ale do tej pory nie było na rynku usługi, która oferowałaby podobne cykle tematyczne programów popularnonaukowych. National Geographic sięga dalej – zachęca swoich widzów do poznawania i lepszego zrozumienia otaczającego ich świata. National Geographic+ to efekt połączenia 129 lat doświadczenia w tworzeniu i opowiadaniu ilustrowanych historii z dokonaniami na polu innowacji produktowej, dzięki czemu nowa usługa wyraźnie wyróżnia się w świecie usług na żądanie – powiedział Jan Koeppen, prezes FOX Networks Group, Europe & Africa.
Będąc integralną częścią oferty płatnych usług telewizyjnych, serwis National Geographic+  zaprojektowano jako usługę mobilną, którą można oglądać zawsze i wszędzie, w różnych urządzeniach z możliwością dostępu do treści w trybie offline. Nowa usługa FNG E&A debiutuje na rynku niedługo po premierze usługi FOX+, uruchomionej na początku br.  i jest obecnie dostępna w 9 krajach regionu. W przyszłym roku programy z biblioteki FOX+ będą mogli oglądać użytkownicy kolejnych państw. Oferta programowa usługi, która obejmuje głównie programy rozrywkowe, zapewnia abonentom dostęp na żądanie do wielu głośnych seriali premium z filmoteki 21st Century Fox, jednej z największych firm branży rozrywkowej na świecie.
W całym regionie spółka FNG Europe & Africa ma w ofercie 151 kanałów emitowanych przez 25 oddziałów w 58 krajach. W jej portfelu są tak znane marki kanałów, jak FOX, FOX Sports i National Geographic. Programy nadawane przez FNG Europe & Africa są oglądane przez ponad 250 mln widzów w 150 mln gospodarstw domowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *