Internet & Gry - Reklama

Avanti24 odsłania kulisy mody w nowym formacie wideo Klips

Klips, najnowszy format wideo serwisu Avanti24, przedstawia najciekawsze historie ze świata mody, które zainspirują wszystkich poszukujących własnego stylu i niebanalnych rozwiązań. Skąd wzięła się nazwa kultowej ramoneski? Dlaczego dwuczęściowy kostium znany jest jako bikini? – na te i inne pytanie odpowie nowy, mobilny format wideo, który można oglądać w serwisie Avanti24 oraz na Facebooku.
 
Klips to internetowe wideo skierowane nie tylko do miłośników mody, ale także do wszystkich osób szukających ciekawostek o przełomowych trendach. Każdy odcinek to kilkudziesięciosekundowy materiał wideo, prezentujący mniej znane fakty dotyczące świata mody, historii marek i światowych gigantów odzieżowych oraz elementów garderoby, które wykorzystujemy w codziennym życiu.
– W Avanti24 piszemy o trendach, prezentujemy porady i stylizacje. Teraz również w formie wideo chcemy dostarczać użytkownikom wiedzy na tematy związane z modą mówi Wioleta Deptuła, szefowa serwisów internetowych czasopism w Agorze. – Klips to wideo dopasowane do specyfiki mediów społecznościowych i urządzeń mobilnych – jest krótkie, dynamiczne, można oglądać je bez dźwięku. To też ciekawe uzupełnienie naszej oferty content marketingowej.
Nowe odcinki formatu Klips będą miały swoją premierę w każdy czwartek w serwisie Avanti24 oraz na Facebooku.
Pierwszy odcinek można już obejrzeć na stronie Avanti24: http://avanti24.pl/Avanti/12,162393,22897225.html
Avanti24 to serwis zakupowy, który wyróżnia się wysokiej jakości treściami redakcyjnymi kierowanymi do osób szukających porad na temat wyglądu. Serwis jest z jednej strony lifestyle’owym poradnikiem dla osób w każdym wieku, zainteresowanych modą, urodą i najnowszymi trendami, a z drugiej strony – agregatorem sklepów internetowych z wygodną wyszukiwarką produktów. Nowoczesne rozwiązania content-2-commerce umożliwiają użytkownikom przechodzenie bezpośrednio do konkretnych sklepów internetowych oferujących opisywane produkty.
Według badania Gemius/PBI w grudniu 2017 r. z serwisu korzystało ponad 847 tys. użytkowników (RU), którzy wykonali w nim prawie 4 mln odsłon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *