W czwartek 8 marca, ukazuje się wyjątkowe, jubileuszowe, wydanie magazynu poradnikowego premium "Olivia"
Z okazji 20. urodzin tego magazynu redakcja przygotowała wiele materiałów nawiązujących do lat 90, w których ukazało się jego pierwsze wydanie.
Ponadto w wydaniu: jak nosić hitowe w latach 90 ubrania, by wyglądać modnie; blogerki 40+ proponują zestawy ubrań w najmodniejszych tej wiosny wzorach i kolorach, a w dziale Uroda mama i córka odmieniają siebie wzajemnie makijażem. W numerze czytelniczki znajdą również rozmowę z gwiazdami, które zaczynały swoją karierę w latach 90′ m. in. Anna Dereszowska, Emilian Kamiński i Katarzyna Dowbor mówią o tym, jakie marzenia spełnili w ciągu ostatnich 20 lat.
Numer urodzinowy jest jednocześnie numerem świątecznym, w którym najlepsi polscy kucharze dzielą się swoimi przepisami na wielkanocne dania. Redakcja proponuje również przepisy na serniki i baby, świąteczne dekoracje stołu w modnych pastelach oraz radzi jak dobierać kwiaty i dodatki, by wiosenne bukiety długo cieszyły oko i tworzyły spójną kompozycję.
Jubileuszowe wydanie Olivii wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję, radio oraz prasę. Nakład tego wydania wynosi 205 tys. egz.
Cena egzemplarzowa 2,99 zł.
Dwa lata temu Olivia przeszła głęboką metamorfozę, zyskując jakość magazynu premium. Obecnie średnie rozpowszechnianie płatne razem Magazynu w okresie XII 2016 – XI 2017 wyniosło 107 981 egz. (dane: ZKDP)
Numer urodzinowy jest jednocześnie numerem świątecznym, w którym najlepsi polscy kucharze dzielą się swoimi przepisami na wielkanocne dania. Redakcja proponuje również przepisy na serniki i baby, świąteczne dekoracje stołu w modnych pastelach oraz radzi jak dobierać kwiaty i dodatki, by wiosenne bukiety długo cieszyły oko i tworzyły spójną kompozycję.
Jubileuszowe wydanie Olivii wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję, radio oraz prasę. Nakład tego wydania wynosi 205 tys. egz.
Cena egzemplarzowa 2,99 zł.
Dwa lata temu Olivia przeszła głęboką metamorfozę, zyskując jakość magazynu premium. Obecnie średnie rozpowszechnianie płatne razem Magazynu w okresie XII 2016 – XI 2017 wyniosło 107 981 egz. (dane: ZKDP)