SGT po raz drugi zaprasza do udziału w Akademii SGT
SGT, lider rynku usług telewizyjnych oferowanych operatorom ISP w Polsce zachęca swoich Partnerów do udziału w drugiej edycji Akademii SGT w 2018 roku. Tym samym wspiera współpracujących z nim operatorów w zakresie podnoszenia kwalifikacji sprzedażowych, obsługi klienta oraz zarządzania zespołem. W minionym roku w szkoleniach wzięli udział przedstawiciele 30 firm partnerskich.
Akademia SGT to cykl warsztatów dedykowanych operatorom ISP, opracowanych wspólnie z firmą SaleSupport, najbardziej rozpoznawalną marką na rynku ICT zajmująca się szeroko pojętym wsparciem procesów sprzedaży. Jej pierwsza odsłona odbyła się w 2017 roku, objęła 10 spotkań, w których udział wzięło blisko 70 uczestników z 30 firm współpracujących z SGT. Warsztaty pokazały, jak ważne dla operatorów są zagadnienia związane z właściwą obsługą klienta, podnoszenie kwalifikacji sprzedażowych oraz marketingowych, a także umiejętności zarządzania zespołem.
– Zależało nam na tym, aby zaproponować naszym partnerom pakiet szkoleń, w których nie skupialibyśmy się jedynie na telewizji. Położyliśmy nawet większy nacisk na sprzedaż usługi internetowej. Chcieliśmy w ten sposób wesprzeć naszych partnerów w efektywnej sprzedaży każdej z ich usług – mówi Paweł Białas, dyrektor handlowy w SGT S.A.
Największym zainteresowaniem cieszyły się szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży dla BOK, zagadnienia związane ze sprzedażą D2D. Niezwykle popularnym tematem był również lokalny marketing w firmach ISP. W związku z tym, że trzon w większości firm operatorskich stanowi pion techniczny, również szkolenia z zakresu obsługi klienta z elementami sprzedaży dla pracowników technicznych spotkały się ze sporym zainteresowaniem.
– Po całym, rocznym cyklu mamy ciekawe obserwacje. Większość operatorów ISP posiada płaską strukturę jeżeli chodzi o zespół pracowników. Oznacza to, że wszystkie strategiczne, jak i wiele mniej istotnych decyzji podejmuje zazwyczaj właściciel i każdy pracownik z osobna odpowiada właśnie przed nim. Brak średniej kadry zarządzającej powoduje, że wspomniany szef ma na głowie mnóstwo spraw i przez natłok wydarzeń może być hamulcowym w rozwoju własnej firmy – zauważa Sebastian Błaszczykiewicz z firmy SaleSupport, trener Akademii SGT.
W roku 2018 szkolenia w ramach Akademii będą kontynuowane. Druga edycja to odświeżona i rozszerzona tematyka obejmująca zakres sprzedaży telewizji, usług internetowych i telefonii mobilnej, niedawno wprowadzonej przez SGT do oferty. Warsztaty będą się odbywać w siedzibie firmy w Katowicach oraz w innych miastach.
SGT prowadzi również regularne szkolenia techniczne oraz z zakresu oferowanych usług (telewizja JAMBOX i JAMBOX mobile).