Business Insider Polska uruchamia aplikację mobilną
Nowa aplikacja Business Insider Polska daje szybki dostęp do tysięcy artykułów, analiz, komentarzy oraz materiałów wideo z całego świata. Aplikacja jest podzielona na 10 kategorii tematycznych, w których można znaleźć informacje m.in. z zakresu strategii biznesowych, startupów, nowych technologii, rozwoju osobistego i tzw. business-lifestyle.
Za przygotowanie treści w Business Insider Polska odpowiada zespół doświadczonych dziennikarzy specjalizujących się w tematach stanowiących główny obszar zainteresowania serwisu. Na czele zespołu BI Polska stoi Łukasz Grass – dziennikarz telewizyjny i radiowy z 17-letnim doświadczeniem. Dziennikarze w Polsce ściśle współpracują z pozostałymi redakcjami Business Insidera – w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii czy Japonii.
– Realizujemy strategię naszej Grupy, dzięki której docieramy do użytkowników za pośrednictwem wszystkich kanałów, na jakich są obecni. Business Insider ma stałych i lojalnych odbiorców, chcemy dać im teraz możliwość czytania tekstów BI i oglądania naszych wideo również za pomocą aplikacji. Umożliwia ona szybki dostęp do najważniejszych i najciekawszych treści BI, również dzięki powiadomieniom push – mówi Martyna Majchrzak, Digital Publishing Manager w Grupie Onet-RAS Polska.
Ekskluzywne materiały przygotowywane przez redakcję Business Insidera na całym świecie są tłumaczone na język polski. Z BI Polska współpracują również polscy i międzynarodowi autorzy zewnętrzni – eksperci w swoich dziedzinach, którzy dzielą się z czytelnikami wiedzą, pomysłami i doświadczeniem w prowadzeniu biznesu.
– Business Insider to obecnie największy serwis biznesowy na świecie. Mamy 19 redakcji na 5 kontynentach i ponad 100 milionów unikalnych użytkowników. Polska edycja jest pod względem liczby czytelników pierwsza w Europie, a druga na świecie po Business Insider US. Jesteśmy z tego bardzo dumni – istniejemy na rynku dopiero drugi rok i w tak krótkim czasie osiągnęliśmy w Polsce wysoką, drugą pozycję wśród serwisów biznesowych. Mamy nadzieję, że aplikacja pozwoli nam jeszcze skuteczniej docierać do naszych czytelników. Jest przyjazna w obsłudze, intuicyjna, a przede wszystkim bardzo szybka, co powoduje, że niemal natychmiast docieramy do zasadniczej treści artykułu lub wideo – mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska.
W aplikacji Business Insider Polska znajduje się 10 działów: FIRMY (informacje z zakresu strategii, zarządzania, sprzedaży, przepisów oraz podatków); FINANSE (informacje handlowe, inwestycje, fundusze, makroekonomia, kryptowaluty i rynek walutowy), TWOJE PIENIĄDZE (praca, emerytury, prawo i podatki oraz budżet domowy); MOTORYZACJA, GIEŁDA (indeksy, akcje, obligacje, towary, fundusze), TECHNOLOGIE (nauka, nowe technologie, blockchain), ROZWÓJ OSOBISTY (kariera, zdrowie, work-life balance), LIFESTYLE (savoir-vivre, rozrywka, podróże, jedzenie, luksus), MEDIA (radio, telewizja, marketing, internet, prasa) oraz WIDEO.
Linki do aplikacji:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.com.businessinsider