Radosław Majdan ekspertem WP w trakcie Mundialu
Podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej Telewizja WP pokaże nowy program na żywo. Produkcja „Prosto z mistrzostw” będzie emitowana zarówno w stacji, jak i na Stronie Głównej WP. W programie pojawią się znani eksperci, w tym Radosław Majdan, Jacek Gmoch i Cezary Kucharski, a poprowadzi go m.in. Michał Kołodziejczyk.
„Prosto z mistrzostw” będzie emitowane na żywo codziennie o godz. 10:00 w Telewizji WP oraz na Stronie Głównej. Emisja ruszy 11 czerwca. Wirtualna Polska łącznie przygotuje 36 odcinków. Program poprowadzą Michał Kołodziejczyk, Michał Gąsiorowski, Jacek Stańczyk, a w roli ekspertów wystąpią również m.in. Jacek Gmoch, Radosław Majdan i Cezary Kucharski. Wspólnie skomentują najważniejsze wydarzenia i przedstawią widzom materiały przygotowane przez wysłanników WP SportowychFaktów do Rosji, m.in. Mateusza Skwierawskiego i Pawła Kapustę.
– Potrafimy obsługiwać największe piłkarskie imprezy i jak pokazał przykład Euro 2016 – jesteśmy w tym najlepsi w Polsce. Mamy znakomitych ekspertów, doświadczonych dziennikarzy i dużo młodej krwi, w akcję „mundial” zaangażowało się ponad sto osób. Będziemy tak blisko naszej reprezentacji, jak to możliwe, wysyłamy do Rosji czterech dziennikarzy i ekipy wideo. Będziemy na bieżąco ze wszystkim, co związane z mistrzostwami od początku przygotowań naszej drużyny, do samego finału w Moskwie – mówi Michał Kołodziejczyk, redaktor naczelny serwisu WP SportoweFakty.
Każdy odcinek w Telewizji WP potrwa 22 minuty, na Stronie Głównej będzie dłuższy i potrwa 44 minuty. Wirtualna Polska przygotuje również programy specjalne. Przed rozpoczęciem Mundialu i programu „Prosto z mistrzostw” reporterzy WP SportowychFaktów będą relacjonować zgrupowania reprezentacji w Juracie i Arłamowie.
Głównym partnerem programu „Prosto z mistrzostw” jest Coca-Cola.
Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w kwietniu br. serwis WP SportoweFakty odwiedziło ponad 5,3 mln realnych użytkowników. Średni dobowy udział Telewizji WP w grupie wszystkich widzów all4+ w kwietniu wyniósł 0,42% (NAM). Wirtualna Polska to lider wśród grup medialnych na polskim rynku. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.