“Wyborcza na Połowę Lata” już w sobotę, 28 lipca br.
W sobotę, 28 lipca br. ukaże się “Wyborcza na Połowę Lata” – specjalne wydanie “Magazynu Świątecznego” i wyjątkowa porcja lektury na weekend lub urlop. Do weekendowego numeru “Gazety Wyborczej” będą dołączone również “Wysokie Obcasy”, “The Wall Street Journal” oraz wyjątkowy numer “Co Jest Grane 24”.
Czytelnicy “Wyborczej na Połowę Lata” dowiedzą się m.in. dlaczego walka o władzę zaczyna się od zmiany języka, czy słowo może być gorsze od noża i czym było “niegroźne hajlowanie” – z prof. Tadeuszem Gadaczem o sytuacji politycznej w Polsce rozmawia Magdalena Grochowska. Dorota Wodecka natomiast pyta Jarosława Wałęsę, dlaczego chciałby zostać prezydentem Gdańska i czy ma przepis na działania opozycji.
Czego możemy się nauczyć od Adama Bodnara? – o tym w kolejnym odcinku Kursu Skutecznego Działania.
W wydaniu “Wyborcza na Połowę Lata” ukaże się także portret aktorki Joanny Kulig, o której coraz częściej mówi się, że ma szanse na Oscara, reportaż o tym, co się dzieje w kabinie pilota, gdy podróżujemy, rozmowa z pediatrą Dawidem Ciemięgą o tym, dlaczego niektórzy rodzice boją się szczepić dzieci oraz opowieść Sebastiania Pawliny o tym, jak powstańcy warszawscy żegnali się z bliskimi przed rozpoczęciem walk.
W weekendowym numerze “Gazety Wyborczej” redakcja opisze też, jak żyć “no trace” – czyli bez nadmiernego produkowania odpadów, a w specjalnym dodatku “Co Jest Grane 24” podpowie czytelnikom, na które wystawy warto wybrać się w sierpniu.
Punktem wyjścia dla rozmowy “Wysokich Obcasów” o seksie na jedną noc jest Tinder. Alicja Długołęcka odpowiada na pytania Moniki Tutak-Goll – kto najczęściej korzysta z aplikacji, by umawiać się na seks i czy może to być świadoma i dojrzała decyzja.
Natomiast głównym tematem dodatku “The Wall Street Journal” są mocarstwowe plany Xi Jinpinga i walka o wpływy, którą prowadzi Pekin.
“Wyborcza na Połowę Lata” będzie kosztować 7,99 zł. Jest promowana na łamach “Gazety Wyborczej” i jej dodatków, w serwisach Wyborcza.pl, w internecie, na Facebooku, na ekranach Platform Channel oraz na ekranach w warszawskich tramwajach. Wydaniu towarzyszy kampania telewizyjna (TVN, Polsat oraz stacje tematyczne) oraz radiowa (RMF, RMF Classic, TOK, Pogoda, Meloradio, Chilli Zet). Działania przygotował dział promocji “Gazety Wyborczej”.