ESL i Grupa Onet-RAS Polska nawiązują współpracę na rzecz popularyzacji esportu w Polsce
Polski oddział ESL rozpoczął współpracę z Onetem oraz innymi należącymi do Grupy Onet-RAS Polska serwisami. Celem jest wspólne działanie na rzecz popularyzacji esportu i krzewienia dobrych praktyk, a także dotarcie do nowej grupy odbiorców.
Na mocy zawartego porozumienia w serwisie Esportmania.pl oraz w innych serwisach Grupy Onet-RAS Polska, użytkownicy znajdą dostęp do wybranych treści ESL, a treści esportowe przygotowywane przez ekspertów Onetu, wzbogacą serwisy internetowe ESL. Onet zostanie także partnerem medialnym ESL i będzie relacjonować m.in. ESL Mistrzostwa Polski, których finał odbędzie się podczas tegorocznych targów Poznań Game Arena.
– Cieszymy się z nawiązanej współpracy. Wierzymy, że wspólnie z Grupą Onet-RAS Polska, będziemy w stanie dostarczyć istniejącej grupie fanów esportu wartościowe, ekskluzywne treści, a z drugiej strony zainteresować tą gałęzią rozrywki szeroką grupę użytkowników Onetu, którzy z esportem nie mieli wcześniej do czynienia – mówi Aleksander Szlachetko, Dyrektor Zarządzający ESL Polska.
– Od dłuższego czasu mocno angażujemy się w tematykę esportową, m.in. szeroko relacjonując wydarzenia z największych wydarzeń esportowych, takich jak Intel Extreme Masters Katowice. Wyrazem zaangażowania i wiary w rozwój esportu jest także uruchomiony niedawno serwis Esportmania.pl, który kierujemy do fanów esportu. ESL jako największa na świecie organizacja esportowa to świetny partner, który wesprze nas merytorycznie i pozwoli na tworzenie jeszcze ciekawszych treści kierowanych do naszych użytkowników – mówi Marcin Hajek, Head of Esport w Grupie Onet-RAS Polska.