BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Bardzo dobre wyniki TVN24 i “Faktów” TVN i tvn24.pl

Stacja informacyjna TVN24, należąca do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery, była najpopularniejszą stacją informacyjną w maju 2023 roku w grupie ogólnej – wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. “Fakty” TVN pozostają natomiast najchętniej oglądanym programem informacyjnym.

 

Telewizja TVN24 w maju 2023 roku była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 5,21 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia). Za stacją TVN24 znalazły się TVP Info (4,68 proc.) i Polsat News (1,65 proc.).

TVN24 była również liderem w kategorii wiekowej 20-54 lat. Udział w rynku wyniósł 3,46 proc. Kolejne były TVP Info (1,92 proc.) oraz Polsat News (1,30 proc.).

Co ważne, zasięg techniczny dla stacji na koniec stycznia 2023 roku wynosił w przypadku TVN24 68,7 proc., dla TVP Info – 99,2 proc., a Polsat News – 68 proc.

 

 

“Fakty” TVN liderem

“Fakty” TVN w maju 2023 roku ponownie znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” TVN wyniósł 21,21 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL).

Na drugim miejscu znalazły się “Wiadomości” TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 19,83 proc. Zestawienie zamykają “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 14,56 proc.

W grupie wiekowej 20-54 lat “Fakty” TVN w maju 2023 roku miały 22,28 proc. udziału w rynku przy 16,07 proc. udziale “Wydarzeń” Polsatu oraz 12,23 proc. “Wiadomości” TVP.

 

 

Internauci wybierają tvn24.pl

Z danych Gemius PBI/Mediapanel za maj 2023 roku wynika, że portal tvn24.pl był najpopularniejszym serwisem stacji telewizyjnych. W ubiegłym miesiącu stronę tvn24.pl odwiedziło 9 497 088 realnych użytkowników.

Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl – 6 706 800 realnych użytkowników, a na trzecim tvp.info – 2 890 242 realnych użytkowników.

 

 

Źródło: TVN24 Biznes

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *