Cartoon Network promuje nową linię zabawek z "Ben 10"
Długo wyczekiwana, nowa wersja serialu „Ben 10”, światowego hitu Cartoon Network, zadebiutowała w Polsce w październiku 2016 roku i od tamtej pory wciąga do zabawy kolejne pokolenie chłopców. Właśnie do sprzedaży wchodzą nowe produkty licencyjne ze świata Bena Tennysona, a ich premierze będzie towarzyszył szereg działań promocyjnych.
Zabawki produkowane przez Playmates, światowego partnera licencyjnego firmy Turner, dostępne są w ofercie firmy Epee. W sieci sklepów Biedronka można już nabyć minifigurki Ben 10. Są to pierwsze zabawki z nowej linii Ben 10 dostępne w Polsce. Produkty zostały wsparte kampanią w telewizji, prasie, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, sieci kin Helios oraz niezależnych kinach należących do sieci KinAds.
Pod koniec sierpnia na rynku polskim pojawią się podstawowe figurki i figurki deluxe, wyposażone w światło i dźwięk. Dla fanów Ben 10 przygotowano także zestawy tematyczne, w skład których wchodzą maska i rękawica oraz zestaw deluxe ze znanym z serialu kamperem – Gruchotem. Nie zabraknie też zabawek nawiązujących do nowych kosmitów oraz najważniejszego gadżetu Bena Tennysona – Omnitrixa, który będzie dostępny w polskiej wersji językowej. Ten kosmiczny zegarek ułatwi dzieciom zabawę, w której tak jak Ben 10, będą się zmieniać w kosmitów.
Cartoon Network wesprze premierę zabawek szeregiem akcji promocyjnych, a Ben 10 będzie obecny podczas wielu wydarzeń organizowanych w całej Polsce. We wrześniu do Polski przyjedzie znany z kreskówki kamper – Gruchot. Samochód będzie pełen atrakcji dla dzieci, a nowoczesna technologia pozwoli uczestnikom zobaczyć, jak sami zmieniają się na ekranie w swojego ulubionego kosmitę z „Ben 10”. Dodatkowo w wybranych sklepach pojawią się charakterystyczne, inspirowane Gruchotem ekspozytory produktów, w których dzieci będą mogły zrobić sobie zdjęcia i podzielić się nimi w mediach społecznościowych.
– Nasi partnerzy licencyjni potwierdzają, że angażujące fanów akcje promocyjne cieszą się dużą popularnością, gdyż rodzice nieustannie poszukują sposobów na zapewnienie swoim dzieciom aktywnej rozrywki. Jesteśmy przekonani, że działania prowadzone obecnie wokół „Ben 10” spotkają się z pozytywnym odbiorem przez dzieci i sprawią, że będą one chciały jak najszybciej zdobyć zabawki z najnowszej linii – mówi Graham Saltmarsh, Director of Licensing, UK and Nordics at Cartoon Network Enterprises.
Skierowany do nowego pokolenia chłopców w wieku 4-8 lat „Ben 10” opowiada o przygodach żywiołowego, uwielbiającego zabawę Bena Tennysona, który powrócił do swojego oryginalnego i najbardziej popularnego wcielenia – dziesięcioletniego chłopca zmieniającego się w kosmitów. Od październikowej premiery w regionie EMEA, serial obejrzało już ponad 27 milionów widzów, w tym co drugi chłopiec w RPA, Rumunii, Hiszpanii i Portugalii oraz co trzeci na Węgrzech, w Polsce i Szwecji.