Prasa - Ksiązka

Cykl „Centrum Warszawy. Diagnoza” od 1 lipca br. na łamach „Gazety Stołecznej”

Najważniejsze zmiany w centrum Warszawy, miejskie i prywatne inwestycje w tym rejonie oraz problemy mieszkańców tej części miasta – to niektóre z tematów, które będą ukazywały się przez cały lipiec na łamach „Gazety Stołecznej” oraz w serwisie Warszawa.wyborcza.pl. Materiały z nowego cyklu redakcyjnego pt. „Centrum Warszawy. Diagnoza” będą publikowane w poniedziałkowej „Stołecznej” i jej piątkowej odsłonie, czyli „Tygodniku Warszawa”.

 

Centrum Warszawy stało się miejscem najbardziej spektakularnych metamorfoz i inwestycji ostatnich 20 lat. – Z jednej strony są to zmiany, które mieszkańcy miasta doceniają i są z nich dumni. Z drugiej jednak widać ich troskę o wygląd centrum Warszawy, ponieważ nie wszystkie zmiany są zgodne z ich marzeniami i aspiracjami stolicy – mówi Małgorzata Bujara, redaktor naczelna „Gazety Stołecznej”. – Ta troska otwiera pole do angażującej warszawiaków dyskusji o przyszłości miasta, o czym przekonaliśmy się wielokrotnie, gdy publikowaliśmy artykuły na temat Śródmieścia. Za każdym razem inspirowały one naszych czytelników do podzielenia się z nami swoimi opiniami – dodaje.  

Od 1 lipca br. redakcja „Gazety Stołecznej” weźmie centrum Warszawy pod lupę. Pokaże zarówno miejsca, które zmieniły się na korzyść i stały się ulubionymi miejscami spotkań warszawiaków, jak i te, które podupadły, co martwi wielu mieszkańców. W ramach nowego cyklu redakcyjnego warszawska „Wyborcza” napisze m.in. o inwestycjach miejskich i prywatnych, problemach mieszkańców lokali komunalnych i tych, którzy pracują w wieżowcach oraz w ich cieniu, a także o niewykorzystanych szansach stolicy i jej największych sukcesach. W rozmowach z przedstawicielami władz miasta, inwestorami, architektami czy urbanistami redakcja spróbuje postawić diagnozę stanu warszawskiego centrum i poszukać recepty na jego poprawę.

W pierwszej odsłonie nowego cyklu redakcja „Gazety Stołecznej” porozmawia ze znaną architektką, prof. Ewą Kuryłowicz, która opowie o tym, czym powinno być centrum miasta i co warto zmienić w warszawskim Śródmieściu.

Teksty w ramach cyklu „Centrum Warszawy. Diagnoza” będą ukazywać się w każdy poniedziałek i piątek – czytelnicy znajdą je na łamach papierowego wydania „Gazety Stołecznej” oraz w serwisie Warszawa.wyborcza.pl.

Nowy cykl wspiera promocja w prasie („Gazeta Stołeczna”), w internecie (Warszawa.wyborcza.plWyborcza.pl, media społecznościowe) oraz w radiu (RMF FM, Meloradio, Radio Plus). Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *