Czek o wartości 120 tys. złotych przekazany na pomoc dzieciom niedosłyszącym
W czwartek, w dniu 1 czerwca br. w Warszawie, przedstawiciele projektu I love radio przekazali Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie czek o wartości 120 000 złotych. Zebrana kwota to efekt wspólnej akcji charytatywnej pięciu największych polskich nadawców radiowych w Dniu Radia, zrealizowanej w ramach projektu I love radio.
Uroczyste wręczenie symbolicznego czeku na ręce Zarządu Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu odbyło się w studio Polskiego Radia im. Władysława Szpilmana, w obecności podopiecznych Stowarzyszenia, którzy specjalnie na tę okazję przyjechali do Warszawy, a także przedstawicieli nadawców radiowych i mediów. Dla dzieci dodatkową atrakcją programu spotkania była edukacyjna wycieczka po studiach radiowych oraz warsztaty radiowe “Magia Radia”.
Na zakończenie dnia dzieci otrzymały pamiątkowe upominki ufundowane przez nadawców radiowych. Pełną relację ze spotkania można zobaczyć na www.Iloveradio.pl oraz na profilu Facebook ILR: http://www.facebook.com/ILoveRadioPL
Przekazane środki pieniężne Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu przeznaczy na uruchomienie programu rehabilitacji małych dzieci z wadą słuchu po przeszczepach implantów słuchowych.
Charytatywny Blok Reklamowy, dzięki któremu zebrano kwotę 120 tys. złotych, wyemitowany został 11 kwietnia, w Dniu Radia na antenach rozgłośni należących do Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia. Było to pierwsze takie wydarzenie w historii rynku reklamowego, gdzie najwięksi nadawcy radiowi zjednoczyli się we wspólnej akcji charytatywnej w ramach projektu I love radio. Akcja objęła łącznie 164 rozgłośnie ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne. Firmy, które wykupiły reklamę w specjalnym charytatywnym bloku reklamowym to 50style.pl, Media Expert, Motgum, Tesco, T-mobile oraz Toyota.