Dekompozycja Teorii wielkiego podrywu. Comedy Central z kolejną kampanią
Po dwóch odsłonach kampanii „Przyjaciele od A do Z”, stacja postanowiła rozłożyć na czynniki kolejny serial. W ramach rozpoczętej właśnie akcji, przygotowała serię spotów oraz wyjątkowy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
„Teoria wielkiego podrywu” to jeden z najpopularniejszych sitcomów w historii telewizji, który doczekał się dwunastu sezonów. W ramach kampanii „Dekompozycja Teorii wielkiego podrywu”, Comedy Central Polska przygotowała własną, inspirowaną serialem, wersję tablicy Mendelejewa.
Nowe „pierwiastki”, pod którymi kryją się zabawne historie, opisane zostały w serii dedykowanych spotów promocyjnych, emitowanych na antenie stacji oraz na kanałach Comedy Central Polska w social mediach. Posłużyły także, jako element konkursu z wyjątkowymi nagrodami. Co tydzień widzowie zdobyć mogą: iPhone 12, PlayStation 5 oraz zestawy gadżetów.
Kampania obecna jest na platformach Facebook, Instagram, YouTube i Tik Tok, kanałach własnych ViacomCBS, ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz w serwisie player.pl. Za kreację odpowiada dział marketingu ViacomCBS, za zakup mediów dom mediowy Starcom.