Huawei zaprezentował HMS Connect, nowe narzędzie dla deweloperów
Podczas sesji otwierającej konferencję Web Summit 2020, Huawei ogłosił wprowadzenie do Europy nowego narzędzia, które pomoże połączyć deweloperów i partnerów z całego świata z użytkownikami urządzeń Huawei we wszystkich punktach styku konsumenta z ekosystemem Huawei. To narzędzie to HMS Connect – platforma, która uprości etap tworzenia i wdrożenia aplikacji dzięki niższym kosztom, lepszej jakości i wydajności poprzez możliwość działania na wielu platformach, w tym Android, iOS czy platformie webowej.
Programiści mogą tworzyć swoje aplikacje w AppGallery Connect przy użyciu zestawu HMS Core, a następnie śledzić cały cykl życia aplikacji, od wprowadzenia, przez dystrybucję, aż po analizę.
HMS Connect ułatwi połączenie firm i biznesów ze wszystkimi aplikacjami i narzędziami składającymi się na ekosystem HMS, z których korzysta globalnie blisko 700 milionów osób, w tym ponad 80 milionów w Europie. Deweloperzy i firmy mogą w łatwy sposób wdrażać, promować oraz rozwijać swoje produkty i usługi w Petal Search, Petal Maps, Wyszukiwarce, Motywach, Chmurze czy w Huawei Filmy. Na przykład narzędzie „Content Connect” umożliwia wgranie materiałów wideo, które następnie będą dostępne w Huawei Filmy dla wszystkich użytkowników na świecie.
Konferencja Web Summit – jedna z największych konferencji poświęconych technologiom na świecie, w tym roku odbywająca się online – rozpoczęła się 2 grudnia i potrwa do 4 grudnia. Na każdy z trzech dni tego wydarzenia, Huawei zaplanował szereg sesji online skierowanych do deweloperów, twórców aplikacji oraz małych i średnich firm, które chcą wypromować swoją aplikację na rynku globalnym. Podczas paneli, eksperci prezentują najnowsze rozwiązania ekosystemu HMS i HMS Core, trendy na rynku oraz biznesowe „success stories” wynikające z nawiązania współpracy z Huawei.
Panele #EmpowerInnovation, które odbywają się podczas Web Summit, dostarczą deweloperom, firmom i twórcom aplikacji pełną wiedzę, umiejętności oraz narzędzia, które pomogą im wypromować ich aplikację globalnie, również na rynku chińskim – mówi Yanmin Wang, President of Global Partnership and Eco-Development w Huawei Consumer Business Group.