Internet & Gry - Reklama

Interia prezentuje magazyn „Kraków po godzinach”

W Interii pojawił się multimedialny magazyn „Kraków po godzinach”, przygotowany przez redakcję portalu we współpracy z Urzędem Miasta Krakowa. Interia Extra to nowy format w portalu, przeznaczony dla treści premium.
 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

 
Magazyn “Kraków po godzinach”, dostępny w domenie krakow.interia.pl jest propozycją dla turystów, ale też i tych, których pod Wawel sprowadzają interesy oraz mieszkańców stolicy Małopolski, którzy chcą lepiej poznać swoje miasto. Z autorskich, opatrzonych pięknymi fotografiami i filmami materiałów można m.in. odkryć atrakcje czekające na przyjezdnych z dala od Rynku i Kazimierza, poznać specyfikę krakowskiego dialektu i zaplanować uczestnictwo w licznych muzycznych atrakcjach, a także dowiedzieć się gdzie dziś krakus lubi się relaksować.
Magazyn nie jest formą zamkniętą, ale uzupełniany jest na bieżąco o aktualne treści.
– Kraków – miasto historyczne, ale też centrum nowych technologii – poszukuje nowatorskich metod dotarcia do internautów – mówi Maciej Grzyb, Dyrektor Biura Prasowego Urzędu Miasta Krakowa. “Kraków po godzinach” to współczesna wersja magazynu, który w atrakcyjny sposób informuje o mieście i jego atrakcjach. Zdjęcia i nowoczesny sposób wyświetlania tekstów, sprawiają, że magazyn cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród internetowych czytelników.
“Kraków po godzinach” to przykład możliwości Interia Extra, nowego formatu redakcyjnego w portalu, łączącego walory informacyjne, estetyczne i funkcjonalne. Teksty, galerie zdjęć, filmy połączone są tu w jedną, interaktywną całość, osadzoną w responsywnym layoucie.
– Naszym celem było nie tylko zapewnienie odpowiedniej oprawy graficznej dla treści premium, ale przede wszystkim stworzenie łatwego w obsłudze i powtarzalnego mechanizmumówi Filip Lenart, Dyrektor ds. Marketingu i PR.Interia Extra daje nam możliwość przygotowywania unikatowych opracowań różnych tematów w nowoczesnej i atrakcyjnej dla użytkowników formie, użytecznej również w rozwiązaniach contentmarketingowych, których coraz częściej oczekują klienci.  
Według badania Gemius/PBI w marcu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,8 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon, a sam portal Interia – 12,8 mln użytkowników i 760 mln odsłon.
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *