Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Internet, który nie zwalnia – nowa odsłona kampanii „Bez nonsensów” w T‑Mobile dla firm (wideo)

Startuje kolejna odsłoną kampanii reklamowej T‑Mobile promująca ofertę MagentaBIZNES oraz nowe smartfony Samsung w supercenach.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

       

       

      Kampania oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Poprzez analogię do sunącego wolno ulicami miasta samolotu operator pokazuje absurd zwalniającego firmowego Internetu, utrudniającego prowadzenie biznesu. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”, którą usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.

      Kampania jest kontynuacją bardzo udanej komunikacji z września ubiegłego roku, która pozwoliła na wzmocnienie pozycji T‑Mobile na rynku, jako operatora oferującego unikatową usługę dla firm – nielimitowanego Internetu, który nie zwalnia. W taryfach MagentaBIZNES M, L oraz VIP operator oferuje Internet bez limitu, który nie zwalnia niezależnie od ilości wykorzystywanych danych. Dodatkowo, w wariancie VIP pobieranie danych z Internetu możliwe jest z maksymalną dostępną prędkością bez względu na ilość pobieranych danych.

      W ramach oferty MagentaBIZNES można kupić smartfony Samsung Galaxy S10 Lite lub Samsung Galaxy Note 10 Lite za 1 zł na start i z ratą miesięczną 60 zł netto.

      Komunikację oferty wspierają 30 i 15 sek. spoty telewizyjne ze smartfonem Samsung Galaxy S10 Lite.

       

       

       

      W Internecie oprócz komunikacji oferty MagentaBIZNES ze smartfonem Samsung Galaxy S10 Lite, będzie również promowana oferta MagentaBIZNES z modelem Samsung Galaxy Note 10 Lite.

      Kampania prowadzona będzie w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży operatora.

      Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *