"IT Girls" – specjalne wydanie "Wysokich Obcasów" o kobietach i technologiach
Już w najbliższy wtorek, 9 maja br. będzie można kupić “IT Girls” – specjalne wydanie “Wysokich Obcasów” o kobietach, technologiach i start-upach. Na 132 stronach czytelniczki znajdą m.in. sylwetkę Susan Wojcicki – matki sukcesu Google’a i YouTube’a, ranking najbardziej wpływowych kobiet w technologiach oraz listę sześciu najlepszych zawodów na przyszłość.
W magazynie zostaną poruszone tematy technologii w szerokim ujęciu: od gadżetów, przez start-upy, po inwestowanie w nowe przedsięwzięcia technologiczne.
– Wszystkie jesteśmy IT GIRLS – łączy nas to, że wszystkie używamy technologii do rozwiązywania problemów. Ten magazyn jest nie tylko po to, że by inspirować do działania. To kompas wskazujący nowoczesne możliwości, aby każda czytelniczka mogła w nich znaleźć dla siebie wygodne miejsce – mówi Martyna Sztaba, redaktor naczelna wydania.
W wydaniu redakcja szuka odpowiedzi na pytanie, dlaczego w technologii jest tak mało kobiet, radzi, jak założyć e-sklep i vloga, zdradza zarobki w firmach technologicznych oraz tłumaczy, jak połączyć psychologię z technologią. Czytelniczki dowiedzą się, jak wyglądają i czym zajmują się współczesne cyfrowe nomadki oraz jak pracują: trenerka Ewa Chodakowska, założycielka Geek Girls Carrots w Polsce Kamila Sidor orazdyrektorka ds. polityki publicznej Google’a w Europie Środkowo-Wschodniej Marta Poślad.
Pismo „IT Girls” będzie dostępne w cenie 9,99 zł w punktach sprzedaży prasy przez kolejne trzy miesiące. Wydanie będzie można również kupić na Kulturalnysklep.pl oraz – w formie cyfrowej – na Publio.pl.
Wydanie specjalne „IT Girls” wspiera promocja w internecie (Wyborcza.pl, media społecznościowe) oraz autopromocja. Działania reklamowe przygotował zespół promocji „Wysokich Obcasów”.