Jerzy Hoffman, Adam Bielecki, “baśń” Sienkiewicza, sztuczna inteligencja i podróże – “Wyborcza” na majówkę!
Na tegoroczną majówkę redakcja “Wyborczej” przygotowała dla swoich czytelników i czytelniczek wyjątkową porcję lektury. Na łamach dziennika i na Wyborcza.pl pojawią się m.in. wywiady z Jerzym Hoffmanem i Adamem Bieleckim, materiały o sztucznej inteligencji i odpoczynku Polaków, reportaże, a także poradnik ekonomiczny na temat podróży wakacyjnych. Specjalne tradycyjne wydania “Wyborczej” ukażą się w sobotę i we wtorek, 29 kwietnia i 2 maja 2023 r., a przez cały długi weekend redakcyjne publikacje będą dostępne w serwisach Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i Wysokieobcasy.pl.
W sobotę, 29 kwietnia do rąk czytelniczek i czytelników trafi majówkowy numer “Wolnej Soboty”. Ukażą się w nim m.in. rozmowa z Jerzym Hoffmanem, o tym, co jest najważniejsze w życiu, wywiad z Adamem Bieleckim o przyszłości polskiego himalaizmu oraz felieton Marcina Matczaka, dlaczego święto pracy to oksymoron.
Oprócz tego do “Wyborczej” dołączony będzie 12-stronicowy dodatek “Żyć lepiej”. Znajdą się w nim materiały o tym, jak pracują i odpoczywają Polacy, jak działa nasz mózg i dlaczego nie powinniśmy go tak eksploatować, a także czy mężczyźni i kobiety identycznie postrzegają zaloty i seksualność.
Częścią sobotniego wydania dziennika będą też magazyny: “Wysokie Obcasy” z materiałem o sztucznej inteligencji z kobiecego punktu widzenia i reportażem o otyłości nastolatków oraz “Ale Historia”, w dużej części poświęcona 140-leciu “Trylogii” Sienkiewicza.
We wtorek 2 maja redakcja “Wyborczej” przedstawi m.in. poradnik ekonomiczny poświęcony podróżom wakacyjnym. Będzie się można z niego dowiedzieć, ile trzeba zapłacić za wakacje, czy tanie linie nadal są tanie oraz jakie kierunki wybiorą Polacy. Z kolei “Duży Format” zaprezentuje m.in. reportaż Marcina Wójcika “Gdzie dolary za Dziewczyny z Dubaju”.
“Wyborcza” będzie dostępna w kioskach oraz innych punktach sprzedaży prasy w cenie 11,99 zł w najbliższą sobotę i 7,99 zł we wtorek.
Wszystkie majówkowe publikacje pojawią się również na Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i Wysokieobcasy.pl.
Specjalne wydania wspiera autopromocja, kampania radiowa i internetowa. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu “Gazety Wyborczej”.