MediaZapowiedzi TV

„Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” – rusza nowa kampania teleTOON+

W poniedziałek, 20 listopada pod hasłem „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” wystartowała nowa kampania reklamowa teleTOON+. Akcja promocyjna, wsparta dedykowaną stroną internetową, skupia się na tytułach : „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku”.

 

 

 

Akcja promocyjna dotyczy seriali dla dzieci „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku” emitowanych na antenie teleTOON+. Na potrzeby kampanii ruszyła strona internetowa www.selfie.teletoonplus.pl.

Za pomocą witryny każde dziecko będzie miało możliwość ozdobienia własnego zdjęcia różnymi, coraz to innymi elementami ze świata Mii lub Kuu Kuu Harajuku. Co tydzień teleTOON+ udostępniać będzie kolejne atrybuty. Aby móc z nich skorzystać najmłodsi będą musieli wpisać na stronie specjalny kod. Będą one emitowane przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu każdego odcinka seriali „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku”. Pierwsze kody zostaną wyemitowane 27 listopada.

Spoty „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” emitowane będą na antenie teleTOON+ oraz w sieci kin Helios, Cinema City i Multikino. Działania są wspierane kampanią odsłonową oraz w mediach społecznościowych (m.in. Facebook i YouTube).

 

 

Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR.

Promocja potrwa do 20 grudnia br., natomiast strona internetowa powstała przy okazji kampanii będzie kontynuowana poprzez dodawanie nowych światów i bajek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *