Lutowy numer „Logo” z Adrianem Zandbergiem na okładce i żelem do twarzy w prezencie
Klęska, która determinuje sukces; sposoby na udane walentynki czy kulisy seksbiznesu, o tym m.in. będzie można przeczytać w lutowym wydaniu miesięcznika „Logo”, dostępnym również z prezentem – żelem do twarzy. Numer pojawi się w sprzedaży 24 stycznia br.
– Mam większą skłonność do form pisanych niż do selfie. Zresztą w Razem nie jest kluczowa jednostka, jeden profil, tylko sieć ludzi, którym sprawa leży na sercu – mówi Adrian Zandberg w rozmowie z Łukasza Figielskiego i Wojciecha Zahaczewskiego. Jest to pierwszy lifestylowy wywiad ze współzałożycielem patrii Razem.
– Poniosłem 5126 porażek, ale uczyłem się na każdej z nich. To dzięki temu znalazłem rozwiązanie. Nie mam problemu z porażkami – mówił James Dyson w wywiadzie dla „Fast Company”. O tym, że porażka jest nieodłącznym elementem sukcesu pisze Wojciech Brzeziński.
Tematem miesiąca najnowszego numeru jest seksbiznes. Redakcja „Logo” zapytała o współczesne kulisy tej branży – szefa lokalu ze striptizem, właściciela klubu dla swingersów, operatora seksesemesów, producenta porno VR, ekspedientkę sex-shopu oraz pana do towarzystwa.
W lutowym wydaniu magazynu „Logo” znajduje się również trzeci już próbny arkusz egzaminacyjny przygotowujący do 2. edycji projektu „Matura z wiedzy o zegarkach”, który „Logo” współorganizuje z portalem „Zegarki i Pasja”. Od grudnia 2019 czytelnicy miesięcznika mogą rozwiązywać próbne testy, a na portalu „Zegarki i Pasja” znaleźć specjalną sekcję z materiałami edukacyjnymi, które pozwolą im przygotować się do egzaminu. Za najlepiej napisaną maturę z wiedzy o zegarkach przewidywane są nagrody.
Więcej informacji o konkursie: http://www.logo24.pl/Logo24/7,161375,25433774,wielka-matura-z-wiedzy-o-zegarkach-rusza-2-edycja.html
Dodatkowo w numerze m.in.: wielki test gier planszowych, czyli w jakie planszówki warto grać zdaniem redaktorów „Logo”; 24 oryginalne pomysły na spędzenie walentynek z ukochaną osobą; porady jak chronić swoje dane w internecie; quiz z wiedzy o Oskarach i męskiej modzie czy powody dla których warto spróbować wspinaczki lodowej.
Lutowe „Logo” ukaże się na rynku 24 stycznia br. w cenie 11,99 zł. Numer dostępny będzie również z prezentem – żelem do twarzy marki Duetus i będzie kosztować 11,98 zł.
Najnowszy numer miesięcznika będzie promowany w radiu (radiostacje Grupy Radiowej Agora), internecie (Gazeta.pl), kinach sieci Helios oraz mediach społecznościach. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.