Marka Blue Microphones oficjalnie w Polsce
Uznana na całym świecie marka mikrofonów Blue trafiła oficjalnie na polski rynek. Stało się to możliwe dzięki firmie Logitech, która w 2018 roku została właścicielem Blue Microphones i wprowadziła ją do swojego portfolio.
Marka Blue Microphones istnieje od 1995 roku, a jednym z jej najbardziej popularnych produktów jest mikrofon Blue Yeti, z którego korzystają popularni twórcy wideo, streamerzy, podcasterzy oraz muzycy. Wielokrotnie nagradzany przez liczne media branżowe, Blue Yeti jest najlepiej sprzedającym się mikrofonem na USB na świecie.
Jako agencja PR marki Logitech, Mindspot Communication & Media jest odpowiedzialne za wszelkie działania public relations związane z marką Blue Microphones – w tym wysyłki sampli do testów.
Portfolio Blue Microphones
Poza wspomnianym wcześniej Yeti, w ofercie Blue znajduje się również jego ulepszona wersja – Yeti X, która współpracuje z oprogramowaniem Logitech GHUB. Kolejnym popularnym modelem mikrofonu jest Blue Snowball o charakterystycznym kulistym kształcie. Dla użytkowników Yeti oraz Yeti X Blue przygotowało specjalne uchwyty na mikrofon o nazwach Radius, oraz Compass. Poszukujący kompletnego rozwiązania mogą się zainteresować modelem Yeticaster, który posiada uchwyt w zestawie.
Nowością w ofercie Blue Microphones są specjalne mikrofony dedykowane dla zestawów słuchawkowych Logitech G PRO – Icepop. Podłączany w miejscu standardowego mikrofonu Icepop znacznie poprawia jakoś komunikacji głosowej i z pewnością przypadnie do gustu graczy oraz zawodowców.