Prasa - Ksiązka

Michał Bauer nowym dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej"

Od 1 czerwca br. dyrektorem marketingu “Gazety Wyborczej” jest Michał Bauer, który zastąpił na tym stanowisku Joannę Kmiecicką.
 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       
      Michał Bauer zaczął pracę w „Gazecie Wyborczej” w 1991 roku – najpierw jako dziennikarz, a potem jako szef promocji oddziału w Poznaniu. Od 2000 roku pełnił funkcję kierownika ogólnopolskiego Działu promocji redakcyjnej dziennika. W późniejszych latach pracował jako szef promocji oddziału w Katowicach, należał także do zespołu marketingu dziennika „Nowy Dzień” wydawanego przez Agorę.
      Był szefem marketingu „Gazety Prawnej” oraz dyrektorem w polskiej filii Planeta Marketing Institucional – wydawcy kolekcji prasowych, współpracował także z grupą wydawniczą RBA.
      Połączone wcześniej działy: projektów specjalnych i marketingu zostały rozdzielone. Działem projektów specjalnych będzie zarządzać teraz Joanna Kwas – dotychczasowa szefowa Działu sprzedaży „Gazety Wyborczej”.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *