„Misja Wisła” w Telewizji WP
Trzy załogi, kilkaset kilometrów do pokonania i wielka przygoda. Telewizja Wirtualnej Polski przygotowała program „Misja Wisła”, z udziałem m.in. Macieja Orłosia i Zbigniewa Urbańskiego. To relacja ze zmagań i przygód, które czekały na bohaterów w drodze do stolicy polskich skoków narciarskich.
Ekipy m.in. dziennikarzy Wirtualnej Polski do Wisły wyruszyły z trzech różnych miejsc. Duety- Maciej Orłoś i Błażej Żuławski, Zbyszek Urbański i Mateusz Żuchowski, Jakub Tujaka i Agata Biernat- mierzyły się nie tylko z wymagającą trasą, ale też nietypowymi zadaniami. Kto poradził sobie z nimi najlepiej i kogo kierowcy spotkali w trasie? „Misja Wisła” będzie emitowana w Telewizji WP w dniach 14-17 listopada, tuż przed inauguracją Pucharu Świata w skokach narciarskich, którą w tym roku zaplanowano na skoczni im. Adama Małysza.
Premierowe odcinki będą pokazywane o 8.30, powtórki o 13.50. Partnerem programu jest Renault, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Jednocześnie program będzie emitowany w kanałach social media Renault, na stronie głównej Wirtualnej Polski i w serwisie WP Moto. Wirtualna Polska odpowiadała za nadzór merytoryczny i produkcyjny oraz za planowanie i realizację kampanii reklamowej.
Jednocześnie portal zmienił ekspozycję playera wideo. Został przeniesiony z prawego rogu na centralną część strony głównej. Zmiana ma poprawić widoczność i interakcję z materiałami wideo. Dzięki temu użytkownicy będą mogli dużo łatwiej znaleźć najlepsze treści VOD.
Telewizja WP od początku roku zrealizowała już 170 produkcji reklamowych (lokowanie produktu, branded content), w tym audycje dedykowane we współpracy z partnerami komercyjnymi. Dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformie NC+.