Moto Talk na CES 2024. Wspomagane AI funkcje dla biznesu w smartfonach Motorola
Podczas targów CES 2024 w Las Vegas Motorola zaprezentowała nowe, wspomagane przez sztuczną inteligencję (AI), funkcje dla platformy Moto Talk. Pozwalają one na optymalizację pracy zespołów przez rozpoznawanie obrazów oraz lepsze planowanie tras. Zaprezentowane w Moto Talk nowości uzupełniają ofertę Motorola for Business.
Głównym zadaniem dodanych do platformy Moto Talk rozwiązań wykorzystujących AI jest zwiększenie produktywności posługujących się smartfonami pracowników – szczególnie w branży handlowej.
Przy użyciu funkcji rozpoznawania obrazów AI Image Recognition zespoły odpowiedzialne za obsługę sklepów mogą dużo łatwiej identyfikować produkty na półkach, gromadzić informację o ich wolumenie oraz cenach, a także uzyskać dostęp do raportów o stanie magazynowym. Sprzyja to lepszemu egzekwowaniu technik merchandisingowych oraz bardziej optymalnemu zarządzaniu sprzedażą w placówkach handlowych. Korzystając z tej funkcji kierownik lub koordynator może błyskawicznie zapoznać się z automatycznie generowanymi wskaźnikami zamiast zbierać dane z ankiet wypełnianych przez pracowników danego sklepu. Pozwala to na optymalne zarządzanie łańcuchem sprzedaży.
Funkcja planowania tras AI Route Planning, wykorzystując sztuczną inteligencję, jest w stanie dużo efektywniej zarządzać przejazdami przedstawicieli handlowych lub zespołów terenowych. Pozwala na generowanie planów podróży, uwzględniając różne kryteria (odległość, czas, spotkania lub wizyty w placówkach handlowych) – bez konieczności żmudnego ręcznego układania drogi. Narzędzie jest w stanie również generować raporty podsumowujące przebytą trasę oraz efekty, oszczędzając czas i usprawniając pracę użytkownikom platformy Moto Talk.
Moto Talk poprawia wyniki biznesowe
oraz komunikacją zespołów. Umożliwia także wygodne oraz bezpieczne kanały łączności – przesyłanie wiadomości i komunikację PTT (push-to-talk). Wspiera współpracę oraz wykonywanie zadań w ramach określonego zespołu. Moto Talk oferuje również wszechstronne wsparcia w ramach Motorola for Business, co pozwala klientom skupić się na prowadzeniu działalności biznesowej, bez obaw o stabilność czy bezpieczeństwo usługi.
Moto Talk jest usługą wieloplatformową i działa z systemami Android, iOS oraz Windows. Rozwiązanie opracowane przez Motorolę oferuje także inne funkcje, takie jak zarządzanie zespołem, elektroniczną ewidencję czasu pracy, monitorowanie w czasie rzeczywistym i zarządzanie zadaniami. Dostępne rozwiązania można dostosować do potrzeb różnych biznesów i skalować zależnie od ich wielkości oraz potrzeb użytkowników.
Motorola prezentuje koncepcje AI z Tech World na CES 2024
Podczas wydarzenia Lenovo Tech World ’23 Motorola zaprezentowała swoje najnowsze osiągnięcia w dziedzinie rozwoju AI, przedstawiając jednocześnie kilka fascynujących koncepcji ich zastosowania. Te nowe funkcje, wraz z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla platformy Moto Talk, zostały pokazane również na CES 2024.
Celem, jaki przyświeca tym innowacjom, jest zapewnianie użytkownikom smartfonów Motorola nowych możliwości oraz większej wygody w codziennym korzystaniu z urządzeń. Wśród zaprezentowanych nowości są generowane przez AI personalizowane tapety, które ożywiają ekran smartfona, nowatorskie funkcje ochrony prywatności, będące w stanie maskować poufne dane oraz narzędzie do skanowania dokumentów, paragonów i faktur. Nowe rozwiązania pozwalają także na streszczanie notatek, e-maili czy czatów, tworząc krótkie i przejrzyste podsumowania.
foto. Motorola