Internet & Gry - Reklama

Nagroda dla Grupy Onet-RAS Polska w konkursie Global BIGGIES Awards 2018

Grupa Onet-RAS Polska zajęła drugie miejsce w kategorii „Efektywność procesów biznesowych z wykorzystaniem rozwiązań Big Data” (Data-Driven Business Process Efficiency) w konkursie 2018 Global BIGGIES Awards. Nagrody wręczono 22 marca w Nowym Jorku.
 

W konkurs BIGGIES Awards są nagradzane najlepsze praktyki z dziedziny Big Data, jak również produktów i strategii wykorzystujących sztuczną inteligencję stosowanych przez spółki medialne z całego świata.

W konkursie wzięły udział najbardziej innowacyjne spółki medialne z całego świata realizujące przedsięwzięcia wykorzystujące dane i sztuczną inteligencję.

Laureatami nagród w obszarze efektywności procesów biznesowych z wykorzystaniem danych (Data-driven business Process Efficiency) zostali:

  • Pierwsze miejsce: InsightsPLUS, Fairfax Media, Australia
  • Drugie miejsce: Rewolucja procesów z wykorzystaniem danych, Grupa Onet-RAS, Polska
  • Wyróżnienie: Wzmocnienie kultury danych w SCMP, South China Morning Post, Hong Kong

– Cieszę się, że została doceniona polska innowacja, która ma realne i efektywne zastosowanie w biznesie medialnym.  Sukces ten był możliwy tylko dzięki współpracy i zaangażowaniu wszystkich zespołów naszej firmy. To duży krok w realizacji strategii Grupy polegającej na tranformacji w biznes data-driven – powiedział Michał Cyrek, AI & Data Director Grupy Onet-RAS Polska.

Laureatem nagrody głównej BIGGIES Best in Show został Ringier AG, Switzerland, który został uhonorowany za stworzenie najlepszej technologii z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w celu zdobycia pogłębionej wiedzy i osiągnięcie znaczących wyników biznesowych dzięki wykorzystaniu tej technologii.

W konkursie wzięły udział najbardziej innowacyjne firmy medialne z całego świata:

Dainik Bhaskar, Fairfax Australia, South China Morning Post, The News Lens, United Daily News Group, Chartbeat, American Press Institute, Dow Jones, Grupa Onet-RAS, United Robots, Toutiao, SendtoNews, The Washington Post, Wibbitz, Ringier, Styria Media, LaPresse, Twipe Mobile, RSG Media, Mather Economics oraz BBC.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *