Note8 w polskiej przedsprzedaży ze stacją dokującą Samsung DeX oraz pakietem ubezpieczeń Guard
Galaxy Note8, najnowszy flagowiec firmy Samsung, trafia do polskiej przedsprzedaży z atrakcyjnymi dodatkami – stacją dokującą Samsung DeX oraz pakietem usług premium Guard. Przedsprzedaż modeli Galaxy Note8 w Polsce rozpoczyna się 23 sierpnia o godzinie 18:00 i potrwa do 14 września.
Z myślą o pierwszych polskich nabywcach Galaxy Note8, firma Samsung Electronics przygotowała atrakcyjne dodatki dla kupujących. Pierwszym z nich jest stacja dokująca Samsung DeX. Po umieszczeniu w niej smartfonu i podłączeniu monitora, myszy i klawiatury – Galaxy Note8 będzie mógł pełnić rolę komputera stacjonarnego. Samsung DeX pozwoli użytkownikom na sprawne korzystanie z aplikacji, edytowanie dokumentów, przeszukiwanie zasobów internetu, oglądanie wideo czy odpowiadanie na wiadomości bezpośrednio ze smartfonu.
Drugim benefitem dla osób, które zdecydują się na zakup smartfonu Galaxy Note8 w polskiej przedsprzedaży, będzie pakiet usług premium Guard Note8. W jego ramach użytkownicy najnowszego flagowca firmy Samsung otrzymają dostęp do dedykowanej infolinii (801 880 888) oraz zdalne wsparcie techniczne dla swojego urządzenia. Dodatkowo, po wcześniejszej rejestracji, będą mogli również skorzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu – maksymalnie do 2 godzin w wybranych punktach serwisowych. Ewentualnie będą mogli wymienić urządzenie w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji, w modelu typu door-to-door w odbiorze i w dostawie (program SWAP). Maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki kurier odbierze od użytkownika smartfon i wyda produkt zamienny. Dzięki pakietowi ubezpieczeń Guard użytkownicy Galaxy Note8 zyskają także dodatkowy rok gwarancji na swój produkt, po upływie jego standardowego okresu gwarancyjnego, czyli dwóch lat.
Więcej informacji o programie przedsprzedaży smartfonów Samsung Galaxy Note8 można uzyskać na stronie www.samsung.com/pl