Nowa odsłona serwisu Prenumeraty „Wyborczej” skierowanej do firm i instytucji
Od stycznia br. dział prenumeraty dla firm i instytucji (B2B) „Wyborczej” uruchomił nową odsłonę serwisu internetowego z ofertą skierowaną do klienta biznesowego.
Nowa odsłona serwisu powstała, by w prosty sposób przybliżyć ofertę subskrypcyjną serwisów Grupy Wyborcza (Wyborcza.pl. Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.biz) skierowaną do klienta biznesowego. W serwisie Prenumeraty B2B, klienci znajdą unikalne rozwiązania:
• prenumeratę cyfrową w formule benefitu dla pracowników/pracowniczek
• prenumeratę cyfrową jako narzędzie wspierające działy sprzedaży i marketingu
• prenumeratę cyfrową dla platform kafeteryjnych i pośredników
• sponsoring prenumeraty
– Cały czas rozwijamy i wzbogacamy ofertę prenumeraty cyfrowej skierowanej do firm i instytucji – mówi Ewa Budzińska, dyrektorka obszaru prenumeraty dla klienta biznesowego. – Odświeżyliśmy serwis, aby nasi partnerzy i klienci mogli zapoznać się z rozwiązaniami cyfrowej prenumeraty “Wyborczej” – zarówno tymi, które dedykujemy firmom w ramach oferty “Odblokuj potencjał pracownika”, jak i tymi, które kierujemy do działów marketingu i sprzedaży – dodaje.
Na stronie można również znaleźć szczegóły oferty “Sponsoring prenumeraty”, a także poszerzyć wiedzę na temat rynku subskrypcji dzięki materiałom zamieszczanym w zakładce “Czytelnia”.
Nowy serwis znajduje się pod adresem: Wyborcza.pl/prenumeratab2b
foto. Agora