Internet & Gry - Reklama

Nowa odsłona serwisu Prenumeraty „Wyborczej” skierowanej do firm i instytucji

Od stycznia br. dział prenumeraty dla firm i instytucji (B2B) „Wyborczej” uruchomił nową odsłonę serwisu internetowego z ofertą skierowaną do klienta biznesowego.

 

Nowa odsłona serwisu powstała, by w prosty sposób przybliżyć ofertę subskrypcyjną serwisów Grupy Wyborcza (Wyborcza.plWysokieobcasy.plWyborcza.biz) skierowaną do klienta biznesowego. W serwisie Prenumeraty B2B, klienci znajdą unikalne rozwiązania:

• prenumeratę cyfrową w formule benefitu dla pracowników/pracowniczek

• prenumeratę cyfrową jako narzędzie wspierające działy sprzedaży i marketingu

• prenumeratę cyfrową dla platform kafeteryjnych i pośredników

• sponsoring prenumeraty

Cały czas rozwijamy i wzbogacamy ofertę prenumeraty cyfrowej skierowanej do firm i instytucjimówi Ewa Budzińska, dyrektorka obszaru prenumeraty dla klienta biznesowego.Odświeżyliśmy serwis, aby nasi partnerzy i klienci mogli zapoznać się z rozwiązaniami cyfrowej prenumeraty “Wyborczej” – zarówno tymi, które dedykujemy firmom w ramach oferty “Odblokuj potencjał pracownika”, jak i tymi, które kierujemy do działów marketingu i sprzedażydodaje.

Na stronie można również znaleźć szczegóły oferty “Sponsoring prenumeraty”, a także poszerzyć wiedzę na temat rynku subskrypcji dzięki materiałom zamieszczanym w zakładce “Czytelnia”.

Nowy serwis znajduje się pod adresem: Wyborcza.pl/prenumeratab2b

foto. Agora

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *