Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Nowy serwis kliencki do zarządzania usługami od T‑Mobile

Co można zrobić w 10 sekund? Na przykład policzyć do dziesięciu albo aktywować nowe usługi w T‑Mobile. Operator stale usprawnia system obsługi klienta, w tym tygodniu oddając do dyspozycji klientów nowy serwis www do automatycznej obsługi konta w T‑Mobile. Nowy Mój T‑Mobile zastąpi dotychczasowe iBOA.

 

T‑Mobile systematycznie realizuje strategię rozwijania cyfrowych platform i narzędzi obsługowych i kontaktu. Operator wprowadził niedawno nową aplikację mobilną, a teraz uruchamia nowy, dostępny przez przeglądarkę internetową, serwis do zarządzania kontem abonenckim.

Całkowicie przeprojektowany i dostosowany do najnowszych standardów user experience i bezpieczeństwa serwis Mój T‑Mobile dostępny jest już dla klientów abonamentowych T‑Mobile pod adresem moj.t-mobile.pl

 

 

Co wprowadzone zmiany oznaczają dla użytkowników – oto krótkie przedstawienie:

Wszystkie najważniejsze informacje w zasięgu wzroku. W nowym panelu użytkownika najważniejsze informacje – w tym aktualne saldo rachunku, podsumowanie usług i bieżące zużycie danych z dostępnego pakietu internetu – każdy znajdzie już na stronie głównej.

Przejrzysty dostęp do informacji. Zaimplementowana w serwisie nowa szata graficzna prezentuje informacje w nowoczesny, przejrzysty sposób. Wyraźne wykresy pomogą sprawdzić historię płatności dla posiadanych numerów czy wysokość zużycia pakietu danych.

Wygodna obsługa i oszczędność czasu.Intuicyjny interfejs sprawia, że zarządzanie wszystkimi swoimi numerami i podłączonymi do nich usługami jest proste i niewymagające nakładów czasu, a do wszystkich istotnych informacji można się dostać za pomocą jednego kliknięcia.

Pełniejsza kontrola nad posiadanymi usługami. Dzięki dostępnym w systemie Mój T‑Mobile informacjom dotyczącym historii płatności, można błyskawicznie sprawdzić wszystkie rozliczenia, listę połączeń czy zużycie pakietu danych, jak również pobrać faktury (także historyczne). W serwisie wyróżniono także listę usług dodatkowych, które można aktywować i dezaktywować jednym kliknięciem, w każdej chwili. Dzięki temu każdy klient w każdej chwili będzie wiedział, z jakich usług właśnie korzysta i dobierać je zgodnie ze swoimi potrzebami w danym momencie.

Serwis dostępny jest pod adresem moj.t-mobile.pl, można także wygodnie do niego przejść z głównej strony T‑Mobile, wybierając zakładkę „Zarządzaj kontem”. Platforma będzie też w pełni dostępna z poziomu urządzeń mobilnych.

Jeden komentarz do “Nowy serwis kliencki do zarządzania usługami od T‑Mobile

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *