Prapremiera elektrycznej „Osy” – Motowizja była patronem medialnym targów
Za nami pierwsza edycja Warsaw Motorcycle Show w Ptak Warsaw Expo. Na fanów dwóch kołek czekało wiele atrakcji, w tym prapremiera „Osy”. Motowizja była patronem medialnym targów, które okazały się dużym sukcesem.\
Warsaw Motorcycle Show 2018 przyciągnęły bardzo dużą liczbę fanów jednośladów. Jednym z głównych punktów całej imprezy była prapremiera nowej odsłony kultowej „Osy” – tym razem w wersji elektrycznej na scenie głównej, podczas prezentacji Motowizji. Skuter ten, a także jego konstruktor, legenda polskiej motoryzacji Włodzimierz Gąsiorek, przyciągnął spore zainteresowanie. Motowizja pokazała tam również zapowiedź filmu dokumentalnego o życiu i karierze Włodzimierza Gąsiorka, który będzie miał wkrótce premierę na antenie stacji.
Aleksander „Ostry” Ostrowski z programu „Motoślad” zaprezentował także Custom Rumble 400 – skonstruowany na bazie Ducati Scrambler przez Sylwestra Mateusiaka. Motocykl ten bierze udział w światowym konkursie Custom Rumble.
Natomiast Ola Kutz oraz Robert Skawiński, prowadzący program „Przyjazne Motocyklistom” na antenie Motowizji, jednocześnie ambasadorzy i główni prowadzący imprezy, rozmawiali m.in.: z Janem Błachowiczem, Marcinem Różalskim, Robertem Rozmusem oraz startującym w FIM Endurance World Championship Pawłem Szkopkiem.
Na stoisku Motowizji można było przyjrzeć się takim motocyklom jak chociażby Ducati Paginale V4. Fani mogli porozmawiać i zrobić sobie zdjęcia z prowadzącymi program „Przyjazne motocyklistom” oraz z „Ostrym”, który realizował zdjęcia do kolejnego odcinka „Motośladu”.
„Jestem bardzo zadowolony z przebiegu Warsaw Motorcycle Show. Od samego początku w Motowizji poświęcaliśmy bardzo dużo czasu i uwagi motocyklistom, którzy należą do grona naszych najwierniejszych widzów. Pierwsza edycja targów pokazała, że była to bardzo dobra decyzja. Jestem przekonany, że Warsaw Motorcycle Show na stałe wejdzie do kalendarza najlepszych imprez motocyklowych, a Motowizja jako patron medialny, będzie współtworzyć ten sukces.” – mówi Krzysztof Mikulski, Prezes Motowizji.