BadaniaMediaTVP

Rekordowy weekend TVP – 8 z 10 najchętniej oglądanych programów należało do TVP

W sobotę, 22 lutego ponad 1,6 mln widzów obejrzało w momencie najwyższej oglądalności premierowy odcinek 8. edycji „The Voice Kids”, a kolejny odcinek programu TVP1 „Żona dla Polaka” oglądało prawie 1,1 mln widzów. Oba programy były bezkonkurencyjne w swoich pasmach. Widzowie w weekend licznie oglądali również programy informacyjne Telewizji Polskiej „19:30” i „Teleexpress” oraz program publicystyczny „Pytanie dnia”. Na czele rankingu anten na pierwszym miejscu przez cały weekend znalazła się TVP1 z udziałem na poziomie 6,3%. Drugie miejsce zajęła TVP2 ze średnim udziałem 5,7%. Grupa TVP z udziałem 20,3% pokonała ponownie konkurencyjne grupy nadawców. W zestawieniu TOP10 programów weekendu znalazło się aż 8 propozycji Telewizji Polskiej.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Sobotni wieczór należał do bezkonkurencyjnego „The Voice Kids”, który 22 lutego powrócił na antenę Dwójki. Program przyciągnął średnio niemal 1,4 mln widzów, osiągając udział na poziomie 11,9%. Talent show uplasował się wysoko w TOP10 najchętniej oglądanych programów weekendu. W 8. edycji tego formatu w roli trenerów ponownie występują Cleo, Tomson i Baron oraz Natasza Urbańska.

      W niedzielny wieczór kolejne odcinki programu TVP1 „Żona dla Polaka” przyciągnęły średnio niemal 1,1 mln widzów, co przełożyło się na 9,1% udziału w rynku. Program został liderem w swoim paśmie.

      Wysoko w rankingu TOP10 był także główny program informacyjny TVP – „19.30”, który w niedzielę, 23 lutego w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało ponad 1,7 mln widzów (udziały 13,7%).

      Liczną widownię osiągnęło także piątkowe wydanie „Teleexpressu”, które zgromadziło w TVP1, TVP Info i TVP Polonia ponad 1,7 mln widownię. Udział programu ukształtował się na poziomie 19,4%.

      Liderem weekendu wśród programów publicystycznych było „Pytanie dnia”. W minioną niedzielę obejrzało je łącznie na dwóch antenach prawie 1,4 mln widzów (w TVP1 – pond 1,2 mln, w TVP Info – 130 tys.), a łączny udział ukształtował się na poziomie 10,7%.

      Dane: Nielsen Media

      foto,  źróddło. TVP

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *