Radio

Rusza kampania “Rock jest tylko jeden” (wideo)

Pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rusza kampania wizerunkowa Antyradia. Obejmie głównie media społecznościowe.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Od 4 listopada br. reklamy będzie można zobaczyć m.in. na YouTube, Facebooku i Instagramie, a wkrótce także w sieci kin Helios. Na antenie Antyradia pojawi się specjalna oprawa dźwiękowa nawiązująca do kampanii, a słuchacze będą mogli wygrać merch z hasłem „Rock jest tylko jeden”.

       

       

      Antyradio to obecnie największa rozgłośnia rockowa w Polsce. Jej udział w czasie słuchania wynosi 2,4 proc.*

      Za kreację i produkcję reklam odpowiadał Dział Promocji Antyradia, który planował i zakupił media we współpracy z Zenithem.

      *Źródło: Kantar Polska, Radio Track, VII-IX 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+

      foto,źródło. Grupa Eurozet

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *