Rusza „Studio Biznes” w nowej odsłonie. Do biznesu i motoryzacji dołącza sport
3 marca 2021 r. rozpocznie się kolejny sezon programu „Studio Biznes”. W jego czwartej edycji do dotychczasowych prowadzących – Łukasza Kijka i Tomasza Korniejewa dołączy Dominik Wardzichowski, który będzie odpowiadał za tematykę sportową. Program powróci na strony Gazeta.pl w odmienionej formie i będzie nadawany na żywo z nowego studia portalu.
„Studio Biznes” to niezwykle dynamiczny program na żywo łączący świat gospodarki, motoryzacji i sportu. Do tej pory format składał się z kilku bloków tematycznych: gospodarczego, debaty, części TopTech poświęconej nowinkom ze świata technologii oraz bloku motoryzacyjnego. W nowym sezonie „Studio Biznes” poszerzone zostanie o tematykę marketingu sportowego za sprawą dziennikarza sportowego Dominika Wardzichowskiego ze Sport.pl. Dołączył on właśnie do dotychczasowych prowadzących „Studio Biznes” – redaktora naczelnego serwisów informacyjnych Gazeta.pl Łukasza Kijka oraz dyrektora serwisu Moto.pl Tomasza Korniejewa.
– Cieszymy się, że wracamy już z czwartym sezonem programu „Studio Biznes” – mówi Łukasz Kijek. – W trzech poprzednich edycjach udowodniliśmy, że wciąż jesteśmy w stanie zaskakiwać naszych widzów nowymi pomysłami. W kolejnych odcinkach z pewnością nie zabraknie ciekawych rozmów o gospodarce ani tematów istotnych z punktu widzenia osób prowadzących biznes lub interesujących się zagadnieniami gospodarczymi. Wszystko to w odmienionym studiu, które zaprezentujemy już 3 marca o 12:00 – dodaje Kijek.
– Trzy poprzednie edycje programu pokazały, że internauci interesują się ciekawymi i dynamicznymi rozmowami prowadzonymi na żywo– mówi Dominik Wardzichowski, dziennikarz Sport.pl. – Od czwartego sezonu będziemy prezentować naszym odbiorcom także biznesową twarz sportu. W programie skupimy się na kwestiach związanych z marketingiem sportowym – dodaje Wardzichowski.
– W nowym sezonie „Studia Biznes” nie zabraknie prezentacji kolejnych samochodów – zarówno tych miejskich, jak i luksusowych – wyjaśnia Tomasz Korniejew. – Ponownie przejedziemy tysiące kilometrów i sprawdzimy, jak testowane samochody sobie radzą. Pojawią się też komentarze, trendy i nowinki motoryzacyjne – zdradza Korniejew.
Nowe odcinki programu „Studio Biznes” będą emitowane na żywo w każdą środę o godzinie 12:00. Dostępne będą na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisach Moto.pl i Sport.pl. W poprzednich trzech sezonach wyemitowano w sumie 64 odcinki, które zostały wyświetlone 41 mln razy.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel styczniu 2021 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło ponad 18 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 615,6 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl, eDziecko.pl.