Ruszyła nowa kampania programu smartDOM – "Bądź bystry i oszczędny" (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej programu smartDOM, w ramach której ambasadorzy programu – Joanna Brodzik i Paweł Wilczak – podróżują po Polsce kamperem, odwiedzają polskie rodziny i opowiadają o korzyściach z łączenia najróżniejszych usług i produktów z oferty Cyfrowego Polsatu i Plusa.
Tym razem 60-sekundowy spot jest zapisem z podróży do Bystrzycy Kłodzkiej, a jego bohaterowie radzą, jak „być bystrym i oszczędzać” i zachęcają abonentów telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu do przeniesienia numeru do sieci Plus, bo już za 20 zł/mies. można w Plusie dobrać abonament telefoniczny, a w nim rozmowy i SMS-y bez limitu, a do tego Internet LTE Plus za złotówkę i najnowszy Samsung Galaxy J5.
https://youtu.be/F0xfBkJ08Xk
Kampania jest prowadzona w telewizji (m.in. w Polsacie i jego kanałach tematycznych, TVN), radiu (m.in. RMF, ZET, Eska, Tok FM, Złote Przeboje, Rock Radio) i Internecie.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends, autorami scenariusza spotu są Piotr Fuk, Mirek Kulisz i Zuza Wrońska, reżyserem spotu jest Łukasz Jaworski, producentem TFP Sp. z o.o., a media zakupił dom mediowy Vizeum.
To jest właśnie jedna z największych cech atrakcyjnych Plusa – że warto u nich mieć kilka usług, bo kolejne są potaniane. To się bardzo opłaca.
Ostatnio Ibisz latał z LTE, teraz p. Wilczak odwiedzają rodziny i namawiają na smartdom. W mojej ocenie warto, chociażby dla drugiej usługi, którą jest telefonw Plusie za 20 pln wszystko nielimitowane i za 1 pln LTE.
Ja jestem w takim razie mega bystry i oszczedny, bo z smart domu korzystam od samego poczatku jak tylko powstal 🙂