Startuje nowa kampania reklamowa Radia ZET (wideo)
“Tu się dzieje!” to hasło nowej kampanii reklamowej Radia ZET, promującej jesienną ramówkę stacji. Obejmie telewizję, sieci kin, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.
W nagraniu spotów udział wzięli prowadzący Radia ZET: Szymon Majewski, Marek Starybrat, Kamil Baleja, Bartosz Gajda, Agnieszka Kołodziejska, Robert Karpowicz i Michał Korościel, a także piosenkarz – Dawid Kwiatkowski. Kampania wystartuje 16 września. Spoty będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych, sieciach kin Cinema City i Helios, w wybranych portalach internetowych i mediach społecznościowych. Kampania obejmie również nośniki reklamy zewnętrznej m.in.: w centrach handlowych, sieciach bankomatów i paczkomatów, komunikacji miejskiej, pociągach, warszawskim metrze, a także nośniki wielkoformatowe w miejskie przestrzeni.
Kampania bezpośrednio nawiązuje do nowej ramówki Radia ZET wprowadzonej od września. Chcemy pokazać, że u nas na antenie dzieje się od samego rana, a każdy znajdzie coś dla siebie – od energii, przez rozrywkę, ciekawe tematy, po najlepszą muzykę popularną. W spotach podkreślamy różnorodność zetkowych programów i przybliżamy słuchaczom postaci naszych prowadzących. Pokazujemy ich radiową pasję, ekspresyjność i pozytywną energię, którą chcemy zarażać każdego dnia, zarówno na antenie, jak i w naszych mediach społecznościowych – mówi Katarzyna Piecuch, dyrektorka marketingu Radia ZET.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadał Dział Marketingu Radia ZET, który również zajął się planowaniem i zakupem mediów we współpracy z Zenithem.
foto. Grupa Eurozet