MediaZapowiedzi TV

Święta dobrej muzyki w Music Box

Grudzień w Music Box zamienia się w prawdziwe święto dobrej muzyki, przynosząc widzom radosny świąteczny nastrój i szereg niespodzianek, przede wszystkim dzięki specjalnej muzycznej ofercie, a także życzeń od prezenterów i gwiazd muzyki pop. Dodatkowo, kanał uruchamia dwie wyjątkowe świąteczne inicjatywy.

 

Pierwsza z nich, „Święta dobrej muzyki”, realizowana we współpracy z agencją Jet Line, prezentuje unikatową playlistę, zawierającą najpopularniejsze świąteczne hity, wybrane przez Polek i Polaków z całego kraju. Playlista będzie dostępna na serwisie Spotify, zapewniając łatwy dostęp dla wszystkich miłośników muzyki. Spot promujący inicjatywę na ekranach Jet Line zobaczy ponad 1 milion odbiorców.

W ramach drugiej inicjatywy, „Robię dobro”, zbieramy dobre uczynki naszych widzów. Wyjątkowe osoby zostaną nagrodzone ciepłymi prezentami od telewizji Music Box i marki odzieżowej WARSAW SAINTS.

Kampania świąteczna Music Box nie tylko umila czas widzom, ale również stanowi kulminację jesienno-zimowego sezonu kanału. Dzięki wprowadzeniu nowości programowych, skutecznej promocji, a także powrotowi na satelitę, Music Box odnotował znaczący wzrost oglądalności.

Na koniec, Music Box serdecznie gratuluje wszystkim reklamodawcom nadchodzących Świąt i zachęca do współpracy w Nowym roku.

foto. TVN Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *