Canal+ PolskaMediaZapowiedzi TV

Świeża dostawa filmów w październikowej aktualizacja biblioteki serwisu Premiery Canal+

Jeżeli masz ochotę na najlepsze filmowe kąski, premiery prosto z kina i z internetu – skorzystaj z wygodnej wypożyczalni filmów. Bez zobowiązań, bez umów! Wystarczy założyć konto i już możesz wypożyczać pojedyńcze produkcje wedle uznania. Wtedy, kiedy chcesz. W październiku w ofercie serwisu PREMIERY CANAL+ najświeższe animacje dla całej rodziny, przerażające horrory, czy dramaty, także te z nutką romantyzmu.

 

W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI 2, kino familijnejuż w ofercie.

Niespodziewanie, kontynuacja hitu z 2015 okazała się… jeszcze większym hitem. Pierwsza część została uhonorowana statuetką Oscara® w kategorii “najlepszy długometrażowy film animowany”, ale to “dwójka” jest produkcją animowaną, która najszybciej zarobiła globalnie miliard dolarów. W Polsce do kin poszło na ten film ponad 2,5 mln widzów.

W drugiej części opowieści Riley jest już nastolatką. Przed nią nowe wyzwania – rozpoczyna naukę w liceum i dołącza do drużyny hokejowej. Nowe środowisko, nowi znajomi, których trzeba do siebie przekonać, a którzy potrafią być okrutnie krytyczni. W głowie młodej dziewczyny, tak jak w głowach wszystkich nastolatków, zaczynają dziać się niestworzone rzeczy. Zdecydowanie zaczyna się gruntowny remont. Piątka emocji, które towarzyszyły jej w pierwszej części: zawsze stojąca na straży Radość, Smutek, Złość, Strach i Odraza muszą poznać kolejnych współlokatorów. Jako pierwsza pojawia się Obawa. Do niej dołączą kolejni – Wstyd i Zazdrość. Wszystkie je Riley będzie musiała okiełznać i spróbować uporządkować męczący emocjonalny bałagan. Tak charakterystyczny dla tego wieku.

Pierwsza część była nie tylko doskonale opowiedzianą historią. Pozwalała też w obrazowy sposób wytłumaczyć maluchom, co dzieje się w ich główkach. Druga część to niewątpliwie kino obowiązkowe dla młodzieży, ale przede wszystkim dla ich rodziców.

DO GRANIC, thriller, premiera 18.10.2024 r.

Wspaniały psychologiczny dramat. Rozpisany na kilka ról film, zamknięty w klaustrofobicznym pomieszczeniu biurowym na lotnisku okazuje się mistrzowski w sferze narracji, dialogów, kreacji aktorskich.

Mieszana para: Hiszpanka i Wenezuelczyk mają przesiadkę na lotnisku w Nowym Jorku. Ich celem jest Floryda, gdzie mają zamiar rozpocząć nowe życie po wygraniu przez Elenę wizy pozwalającej osiąść jej i jej partnerowi w USA. Na lotnisku znajdują się legalnie i legalnie chcą zamieszkać w Stanach. W czasie rutynowej, zdawałoby się, kontroli paszportowej zostają jednak zatrzymani. Dwoje ludzi, zupełnie nierozumiejących co się dzieje, zostaje poddanych upokarzającej procedurze przeszukania bagażu, wypytywania o przewożone lekarstwa, w końcu zostają im zabrane telefony. Sytuacja z abstrakcyjnej staje się powoli, ale konsekwentnie przerażająca. Agentka latynoskiego pochodzenia zaczyna zadawać coraz bardziej krępujące pytania, uprzedzenie pracowników lotniska, zwłaszcza do pochodzącego z biednej Wenezueli Diego jest oczywiste. Pomimo tego, że dokumenty pary są w pełni legalne, służby próbują dopatrzeć się nieprawidłowości u uzyskaniu przez nich wizy. Para pod wpływem emocjonalnego nacisku zaczyna obracać się przeciwko sobie. Pytanie o ich przyszłość w Stanach zaczyna ustępować pytaniu o ich wspólną przyszłość w ogóle.

BEETLEJUICE BEETLEJUICE, komedia fantasy, premiera 21.10.2024 r.

Jeżeli ktoś się nie zorientował dlaczego ten film ma dublujący się “Sok z Żuka” w tytule to dlatego, że to oczywiście sequel filmu z 1988 roku. W rolach: Michael Keaton, jakże by inaczej, Jenna Ortega, Winona Ryder, Monica Bellucci, czy Willem Dafoe. Zacnie.

Lydia dorosła i ze swego daru rozmowy z umarłymi uczyniła komercyjne przedsięwzięcie. Jednocześnie cały czas prześladuje ją wspomnienie Beetlejuice’a. Jej względnie spokojna i ustabilizowana sytuacja zamienia się, kiedy nastoletnia córka Lydii znajduje na strychu tajemniczą makietę, czym niestety otwiera portal w zaświaty. Teraz już tylko kwestią czasu jest kiedy ktoś wypowie trzykrotnie imię szalonego demona i sprowadzi z powrotem znanego z pierwszej części szalonego psotnika, narażając wszystkich na chaos jaki tylko on potrafi wprowadzić.

KOD ZŁA, horror, premiera 25.10.2024 rok.

Fabuła filmu została osnuta wokół wątku seryjnego mordercy. Nierozwiązana sprawa sprzed lat trafia do agentki FBI Lee Harker. Wydaje się, że morderstwa są pozbawione sensu, motywu, że są emanacją wyłącznie okrutnych, sadystycznych potrzeb sprawcy. Okazuje się, że wycofana i unikająca kontaktów z innymi kobieta ma pewne telepatyczne zdolności, które wedle jej przełożonych pomogą rozwiązać zagadkę.

Morderstwa były popełniane zawsze w ten sam sposób: ojciec zabija żonę i dziecko (zawsze urodzone 14-ego dnia miesiąca), a potem popełnia samobójstwo. Niby nic nie wskazywało na udział osób zewnętrznych, ale na miejscach kaźni za każdym razem znajdowana była wiadomość od kogoś, podającego się za “”Longlegs”. Dodatkowo Lee trafia na ślady okultystycznych praktyk. Czyżby zabójca był zjawą lub demonem?

W rolę agentki Harker wcieliła się Maika Monroe, w filmie występują też: Nicolas Cage w swojej najbardziej przerażającej roli w karierze, Blair Underwood, Alicia Witt i Michelle Choi-Lee. Za reżyserię odpowiada związany od lat z gatunkiem Osgood Perkins, syn znanego z kultowej “Psychozy” Anthony’ego Perkinsa.

IT ENDS WITH US, dramat, romans, premiera 23.10.2024 rok

Piękny wizualnie dramat o kobiecie i jej traumatycznej przeszłości rozgrywający się na tle malowniczo ujętego w obiektywie Bostonu. Film jest dość wierną adaptacją powieści Colleenn Hoover, poczytnej pisarki z nurtu “young adult” i “new adult”, której twórczość znalazła się na pierwszym miejscu listy bestsellerów New York Timesa.

Premiera “It Ends with Us” wzbudziła w krytykach i opinii publicznej niemałe poruszenie. Podobnie zresztą jak książkowy pierwowzór z 2016 roku pod tym samym tytułem oraz inne publikacje Hoover. Dyskutowano o sposobie podejścia przez twórców do poruszanej z filmie kwestii przemocy domowej. Podczas, gdy jedni traktowali film jako ważny głos w coraz bardziej istotnej debacie na ten temat, inni uważali, że poważny problem został w nim potraktowany zbyt płytko.

Lily właśnie przeprowadziła się Bostonu. Spełnia też swoje wielkie marzenie – właśnie trwa remont lokalu, w którym otworzy kwiaciarnię. W projekcie pomaga jej nowopoznana przyjaciółka – Allysa. Drogi Lily przypadkowo krzyżują się z przystojnym neurochirurgiem Ryle’em. Ich relacja zaczyna się niezobowiązującym seksem, ale Lily zaczyna w nią wsiąkać. I dalej wcale nie jest romantycznie. Ryle ma problemy z agresją i okazuje się przemocowcem, czego boleśnie (dosłownie) doświadcza dziewczyna. Pytanie ile będzie w stanie znieść w imię miłości? Sytuację komplikuje nagłe pojawienie się w życiu Lily Atlasa, jej przyjaciela z dawnych lat. W drugiej linii czasowej, na której rozgrywa się akcja poznajemy też traumatyczną przeszłość Lily, pierwsze miłości i rodzinną traumę, którą niesie ze sobą. Czy uda jej się wyjść z roli ofiary i uzdrowić relacje samej ze sobą?

W rolę główną wcieliła się tutaj Blake Lively, jako przystojny Ryle towarzyszy jej Justin Baldoni. w pozostałych rolach zobaczymy m.in.: Jenny Slate, Brandon Sklenar, Hasan Minhaj czy Kevin McKidd. Całość wyreżyserował Justin Baldoni.

DO USŁUG SZANOWNEJ PANI, komedia, premiera 18 października 2024 roku.

John Malkovich, który cały film mówi po francusku! To trzeba zobaczyć! Ale nie tylko. Film to ciepła opowieść o poszukiwaniu własnego miejsca w życiu po traumatycznych doświadczeniach. Ku pokrzepieniu serc.

Oto mamy głównego bohatera – Andrew Blake’a. Osiągając jesień życia przedsiębiorca czystej angielskiej krwi, po śmierci ukochanej żony wyrusza w sentymentalną podróż do kraju jej pochodzenia – Francji. Trafia do posiadłości, gdzie poznał swoją wybrankę serca i w wyniku zbiegu okoliczności zostaje wzięty za kandydata na lokaja. Oczywiście dostaje tę pracę nie zdradzając prawdziwego celu podroży. Podupadły majątek wydaje się martwy, a jego mieszkańcy najwyraźniej stronią od siebie. Właścicielka, wdowa Nathalie Beauvillier jest wycofana, Odile – ochmistrzyni i kucharka ma niepohamowany i wybuchowy temperament, pokojówka Manon sprawia wrażenie zagubionej i przytłoczonej, a mieszkający w oddali od głównej posiadłości zarządca Philippe ewidentnie stroni od całej reszty. Andrew wykorzystuje wszystkie znane mu triki psychologiczne, aby oczyścić atmosferę, wprowadzić harmonię w relacjach między mieszkańcami i w ten sposób uzdrowić własną poharataną głęboką żałobą duszę.

Oprócz fantastycznego Johna Malkovicha, w filmie zobaczymy prawdziwą diwę francuskiego kina Fanny Ardant w roli tytułowej “Szanownej Pani”, Émilie Dequenne jako Odile, Eugénie Anselin w roli Manon oraz Philippe Basa jako Philippe. Scenariusz, wraz z Christel Henon, napisał autor książkowego pierwowzoru Gilles Legardinier, który również stanął za kamerą.

GRU I MINIONKI: POD PRZYKRYWKĄ, animacja dla całej rodziny, już w ofercie.

Na pewno je znacie i kochacie – stworki w kształcie żółtego TikTaka porozumiewające się niezwykle śmiesznym, zrozumiałym tylko dla nich językiem. Tak! To Minionki. Teraz wracają w nowej odsłonie przygód.

Gru zaczyna pracę w policji i zajmuje się łapaniem bandziorów. Przecież rozumie ich jak nikt inny! Wywodzi się w końcu z tego niechlubnego środowiska, co okazuje się niezwykle przydatne. Zbliżający się zjazd kolebki lokalnego światka przestępczego – Szkoły Złoczyńców staje się okazją do udanej akcji schwytania Maxima’a Le Łotra. Radość Gru z osadzenia dawnego prześladowcy nie trwa jednak długo. Łotr ucieka z więzienia! Teraz cała rodzina Gru jest w niebezpieczeństwie. Objęta programem ochrony świadków zostaje osadzona pod fałszywym nazwiskiem w kurorcie dla nowobogackich – Mayflower. Noi się zaczyna. Ekscentryczna paczka powiększona dodatkowo o wymagającego, nowego członka – Gru Juniora musi “wtopić się w tłum”, codziennie stawiając czoła wyzwaniom burżuazyjnych sąsiadów i niezrozumiałej siatce zależności oraz obyczajów.

Wciśnięty w za mały t-shirt z logo Gru, z przyklejonym uśmiechem na twarzy próbuje sprawiać wrażenie odpowiedzianej głowy rodziny. Oczywiście odkrycie przez Le Łotra kryjówki Gru stanowi tylko kwestię czasu. Musi dojść do finalnej potyczki między znienawidzonym antagonistą!

MAXXINE, horror, już w ofercie.

Po “X” i “Pearl” to finałowa część opowieści w reżyserii Ti Westa.

Połowa lat 80. Maxxine dzieli swój czas między granie w filmach dla dorosłych, a ostre imprezowanie. Jej marzenia jednak sięgają wyżej. Pragnie przedostać się do świata prawdziwego kina. A kino znajduje się w tym okresie w USA w stanie kryzysu. Wykorzystując fakt wymuszonego boomu na produkcje klasy B, Maxxxine stawia się na casting do niskobudżetowego filmu grozy reżyserowanego przez przepełnioną ambicjami, ostrą w obyciu reżyserkę. Z miejsca rozkłada ją na łopatki i dostaje angaż.

To jest jej szansa, którą dziewczyna na zamiar w pełni wykorzystać. Okazuje się bowiem, że poza niewygórowanymi wymogami branży porno Maxxxine ma sporo do zaoferowania jako aktorka. I kiedy wydaje jej się, że już zaczynają przed nią rozwijać czerwony dywan, pojawiają się koszmary z przeszłości w postaci obleśnego detektywa Johna Labata uzbrojonego w taśmy z zapisem traumatycznych wydarzeń sprzed lat. Na dodatek w mieście krąży morderca, a osoby z otoczenia dziewczyny zaczynają znikać w niewyjaśnionych okolicznościach.

W rolę Maxxxine wciela się Mia Goth. W pozostałych rolach zobaczymy: Kevina Bacona, Elizabeth Debicki, Bobby’ego Cannavale’go czy Giancarlo Esposito. Za kamerą oczywiście Ti West.

MRUGNIJ DWA RAZY, thriller, już w ofercie.

Kiedy cudem trafiasz na wyspę miliardera, trwa wieczna impreza, a trunki leją się strumieniami, możesz pomyśleć, że trafiłaś do raju. Niekoniecznie.

Frida wraz z przyjaciółką wpadają na szalony pomysł. Zatrudnione jako obsługa przyjęcia charytatywnego u Slatera, milionera z branży technologicznej, postanawiają zamienić fartuchy na eleganckie sukienki i wtopić się w ekskluzywny tłum gości. Fortel się udaje do tego stopnia, że Frida ściąga na siebie uwagę gospodarza i finalnie, wraz z towarzyszką Jess, zostaje zaproszona na wypad na prywatną wyspę. Dziewczyny zgadzają się i wkrótce, wraz z grupą przyjaciół, lądują w jego rezydencji, w środku buszu.

Z początku wyjazd przyprawia bohaterki o zawrót głowy: błogość relaksujących chwil nad basenem, luksus, jakiego wcześniej nie znały, wyszukane dania, zabawa do rana… Wszystko jest niby niezłą przygodą, ale wkrótce Frida zaczyna dostrzegać, że w tym pączku brakuje lukru. Grupa ludzi zamknięta w klaustrofobicznym otoczeniu, pozbawiona telefonów i tym samym kontaktu ze światem zewnętrznym, po jakimś czasie zaczyna się rozłamywać. Zaczynają się nieporozumienia, niepokój, coraz dziwniejsze rzeczy dzieją się w posiadłości, zło zaczyna czaić się na rogiem, a Frida ewidentnie ma problemy z pamięcią. Co strasznego dziej się na wyspie? I czy rzeczywiście dziewczyny mają się czego obawiać?

Film jest reżyserskim debiutem Zoë Kravitz, która na odtwórcę Slatera wybrała swojego życiowego partnera Channinga Tatuma. W rolę Fridy cieliła się Naomi Ackie, w jej przyjaciółkę Jesslia Shawkat. W filmie zobaczymy też Christiana Slatera.

BYŁ SOBIE KOT, animacja dla całej rodziny, już w ofercie.

Beckett tylko z wyglądu jest słodziakiem-kociakiem. Dzięki sprawnemu wykorzystaniu swych kocich atrybutów – słodkiego pyszczka, mięciutkich łapek i “warczącego silniczka” Beckett trafia pod opiekę uroczego naukowca Rose. Rose żyje spokojnie, otoczona książkami i pudełkami po pizzy, a w jej orbicie kręci się gdzieś ex-chłopak. Beckett zastawia niezbyt udaną pułapkę na delikwenta i … sam w nią wpada tym samym wyczerpując limit 9 kocich żyć.

No klops. Jednak Beckettowi nie spieszy się do kociego raju. Ponieważ w zaświatach ma opinię niezłego hultaja z licznymi niewybrednymi występkami na koncie – jedyną szansą dla niego staje się udział w eksperymentalnym programie. Dzięki niemu może ponownie wrócić 9 razy na ziemię, ale już nie w kociej skórze. Pierwsza inkarnacja w akwariową rybkę powoduje, że podsłuchuje rozmowę na uczelni Rose, z której jasno wynika, że szykowany jest zamach na jej pracę nauką. Beckett nie ma wyjścia – kolejne inkarnacje prowadzą go do walki o uratowanie honoru byłej Pani i tym samym odkupienia dawnych, kocich grzechów. Kot, w sensie rybka…. w sensie koń … podejmuje to wyzwanie w imię miłości do Rose.

Ta piękna bajka nie tylko daje dzieciom wzór naprawy wcześniejszych przewinień. Mocno akcentuje troskę o ochronę środowiska, poczynając od samego zagrożonego przez zazdrosnych naukowców projektu Rose poświęconego pszczołom.

foto,źródło. Canal+ Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *