BadaniaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN liderem jesiennej ramówki

Start jesiennej ramówki TVN okazał się ogromnym sukcesem – potwierdzają to wyniki oglądalności stacji w pierwszej połowie września. Z tygodnia na tydzień TVN zwiększa swoje udziały w najbardziej jakościowych grupach docelowych.

 

Udziały stacji w grupie komercyjnej wyniosły 13,4%  oraz 15% w szczególnie poszukiwanej przez reklamodawców grupie widzów z dużych miast. Tym samym TVN uzyskał najwyższe udziały w rynku! Jeszcze lepsze wyniki kanał uzyskał w najcenniejszej porze oglądalności telewizji – prime time, gdzie jego udziały wyniosły 16,2% w grupie A 16-49 i 17,9% w grupie A 16-49 C50K+.

Liderem oglądalności w grupie komercyjnej spośród całej oferty TVN z początku września zostały „Kuchenne rewolucje”! Absolutny hit czwartkowego pasma przyciąga przed telewizory ogromną widownię, zapewniając stacji TVN średnio aż 25,5% udziału. Co więcej, drugi odcinek programu, wyemitowany w czwartek 13 września, miał ponad 27% SHR% w grupie komercyjnej i ponad 31% SHR% w jakościowej grupie mieszkanek miast! Jedno jest pewne – Magda Gessler i jej program nie mają sobie równych!

Drugim w rankingu popularności programem jest „Ameryka Express” z udziałami równymi 21,2% SHR%! Najbardziej emocjonujący program jesiennej ramówki, w którym uczestnicy pod okiem Agnieszki Woźniak-Starak ścigają się po bezdrożach Ameryki Południowej, zgromadził do tej pory średnio ponad 1,6 mln widzów.

Od początku września ogromną popularnością cieszy się także program Kuby Wojewódzkiego, który z odcinka na odcinek zyskuje coraz większą widownię! Doskonały start programu zaowocował dużymi udziałami w grupie komercyjnej, które wyniosły 18,6% SHR% i 25,9% SHR% w grupie mieszkanek miast. Jeszcze lepsze wyniki odnotował drugi odcinek programu: odpowiednio20,7% i aż 31,6% SHR%. 

Format osiągnął także bardzo wysoki poziom dopasowania do wspomnianej grupy kobiecej: 185!
Doskonałą oglądalność ma także teleturniej „Milionerzy” prowadzony przez Huberta Urbańskiego.Odcinki nowej serii programu przyciągają przed telewizory średnio ponad 2-milionową widownię! Tak duża oglądalność przekłada się na wysokie udziały w grupie

A 16-49: 15,4% SHR% i aż 20,5% SHR% w grupie kobiet z miast.

Ostatni weekend potwierdził pozycję TVN jako lidera oglądalności. Sobotni wieczór należał do uczestników programu „Mam talent!” i ich niezwykłych umiejętności. Ich występy w drugim odcinku śledziło prawie 2,5 mln widzów. Dzięki tak dużej widowni stacja osiągnęła wysokie udziały: ponad 19% w grupie komercyjnej. Jeszcze lepsze wyniki kanał odnotował kolejnego dnia – 16% SHR% w paśmie prime time! Wieczór otworzył program „Masterchef”, który od sześciu lat nieustannie przyciąga przed telewizory ogromną widownię. Kulinarną rywalizację uczestników w drugim odcinku śledziło aż 2,1 mln widzów! Program odnotował także wysokie udziały w jakościowej grupie kobiet z miast: 23,2% SHR%.

To jednak nie koniec niedzielnych premier. Za nami już drugi odcinek jesiennej nowości TVN – serialu „Pułapka”! Akcja się rozkręca, a trzymająca w napięciu historia staje się coraz bardziej zagadkowa. Doskonała obsada aktorska (m.in.: Agata Kulesza, Leszek Lichota, Marianna Kowalewska i Kinga Preis) i świetnie skrojona fabuła przyciągają mnóstwo widzów! Drugi odcinek serialu zgromadził przed telewizorami aż 2,1 mln osób, co zaowocowało wysokimi udziałami stacji, zwłaszcza w grupie kobiet z miast: 27% SHR%. Zapraszamy na kolejne odcinki tej emocjonującej opowieści.

Dane: NAM, 03.-16.09.2018, PREMIERY, SHR%, A 16-49, A 16-49 C50K+, W 16-49 C50K+, A4+, AFF W 16-49C50K+ vs A 16-49, AMR A4+, Consolidated+2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *