MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN to miejsce, gdzie bije serce WOŚP

TVN Warner Bros. Discovery już po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl. Cel tegorocznego Finału wesprą także liczne aukcje wystawione przez dziennikarzy, gwiazdy oraz redakcje TVN Warner Bros. Discovery.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      TVN Warner Bros. Discovery od dziewięciu lat jest głównym partnerem medialnym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wspierając akcję produkcyjnie, antenowo, promocyjnie i finansowo. W organizację Finału angażuje się co roku kilkaset osób, a efekty ich pracy można oglądać na antenach TVN, TVN24, TTV, na platformach streamingowych Player i Max.

      „Dziękujemy TVN Warner Bros. Discovery za to, że już dziewiąty rok z rzędu niestrudzenie wspiera WOŚP. Sztaby i nasze finałowe studio łączą jedyne w swoim rodzaju emocje, a dzięki TVN mogą poczuć je także widzowie w całej Polsce” – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji WOŚP. 

      „Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to fenomen, który od ponad trzydziestu lat jednoczy nas wszystkich – wolontariuszy, miliony indywidualnych darczyńców i biznes, wokół wspólnego celu. To niesamowite, jak małe, czerwone serduszko stało się symbolem dobra, solidarności i nadziei, dzięki czemu sprzęt od Orkiestry ratuje życie i zdrowie w całej Polsce” – podkreśla Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce i CEO TVN. „Finał WOŚP to dla nas szczególnie ważny moment w roku –  angażujemy się w to wydarzenie całym sercem i gramy najgłośniej, jak się da. Dokładamy swoją cegiełkę do zbiórki, ale też wspieramy to, co jest fundamentem WOŚP, czyli poczucie wspólnoty. Z radością pokażemy wszytko to, co czyni ten dzień wyjątkowym” dodaje Kasia Kieli. 

       

       

      Widzowie mogą już oglądać przygotowania do 33. Finału WOŚP na antenach nadawcy, a w najbliższą niedzielę, 26 stycznia, około godz. 8:30 w programie „Dzień Dobry TVN” i w TVN24 zobaczą jego oficjalne otwarcie. W tej wyjątkowy dzień na antenach TVN, TVN24, TTV, w serwisach Max, Player, TVN24 GO oraz w portalu tvn24.pl będzie można śledzić relacje ze studia Finału na błoniach PGE Narodowego, a także licznych Sztabów w Polsce i za granicą. Jak co roku nie zabraknie najważniejszych momentów Finału – uroczystego koncertu oraz symbolicznego „Światełka do nieba”.

      Z kolei szczegółowe informacje o 33. Finale WOŚP, wyjątkowe historie tych, których zdrowie ratował i ratuje sprzęt z charakterystycznym serduszkiem, najciekawsze aukcje, rozmowy z naukowcami, a także relacje z zagranicznych Sztabów można znaleźć w specjalnym serwisie portalu tvn24.pl: www.tvn24.pl/wosp.

      TVN Warner Bros. Discovery wspiera Finał WOŚP nie tylko redakcyjnie i antenowo. Podczas Finału ogłoszona zostanie kwota darowizny od firmy – w ubiegłym roku był to 1 milion złotych. Od lat dużym powodzeniem cieszą się również aukcje charytatywne wystawiane przez TVN Warner Bros. Discovery oraz związane z firmą gwiazdy i redakcje. W tym roku pojawiło się ich blisko pięćdziesiąt, a widzowie mogą wylicytować m.in. rodzinną wyprawę do świata Harrego Pottera w Warner Bros. Studio Tour w Londynie, wizyty na planie swoich ulubionych programów („Dzień Dobry TVN”, „You Can Dance”, „Mam Talent” czy „Top Model”), dzień w Sejmie z Arletą Zalewską, statuetkę Grand Press 2024 i spotkanie z dziennikarzami Uwagi TVN, wysprzątanie mieszkania przez prowadzących program “W kuluarach”, wejście za kulisy Top of the Top Sopot Festival, prywatny seans w kinie TVN Warner Bros. Discovery, monety z limitowanych kolekcji „Space Jam”, „Matrix” czy „Rick and Morty” (we współpracy z Mennicą Gdańską) i wiele innych.

      Co więcej, już od soboty w miasteczku WOŚP zlokalizowanym na błoniach PGE Narodowego będzie można odwiedzić namiot TVN i wykonać zdjęcie w fotobudce AI oraz napić się bezalkoholowego grzańca.

      TVN Warner Bros. Discovery współpracuje także z głównymi partnerami WOŚP, takimi jak mBank, Biedronka, Mastercard, Play, Dawtona oraz PZU.

      foto, źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *